Kneedrag
Guest
Mitt namn står också på hojen! Coolt
Lycka till
Lycka till
Det är tävling både lördag och söndag. Två timmars bilresa från Stockholm. Det finns ingen anledning att inte komma och kolla!
Är uppe i Mantorp nu! Kört lite träning idag. Var regn, sol, regn, sol om varannat. Ostadigt väder kan man lugnt säga att det var.. Men blev iaf torrt med lite små pölar här-å-där på det sista passet. Körde kanske lite för försiktigt för att inte riskera något. Men ska försöka få mer fart i hojen och i mig själv! Att vara här och köra känns iaf så här långt som en seger!
Har satt era namn på hojen som hjälpt till. Men fick trycka ut några till med en dynamo för dom som tillkom efter att dekalen gjordes. Fick några som betalat på plats också och en som kom med 2 liter olja åt mig idag.
Riktigt läcker hoj, och mitt namn står på den
Tack för rapporten var kul att läsa.
Hade så gärna velat komma och kolla när du kör men bor en bit bort och redan hunnit boka in lite grejer det datumet. Håller tummarna och stortårna för dig!!
Känns ju lite vemodigt att inte kunna vara med på ditt sista race i Sverige.?.?. va ju ändå med o meka åt/med dig ett par år där. Shit va man saknar det ibland.
Men vi ses på mitt bröllop ist, räknar med att du är där
Lycka till i helgen!!!!
//Per
MAKE THE WORLD GO FASTER!!!
Lycka till i morgon Anders.
Hoppas du får till det och slutar på topp även om säsongen varit lite småtråkig här hemma.
Vad blir det nästa år?
Gå för det ( go for it )
Alla tider står här va: http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=595303Spännande o höra hur det gick för dig så uppdatera oss snarast
Härlig
Första gången jag har fått stå med som sponsor på en riktig racing maskin! Det går inte att få tag i den bilden i lite högre upplösning?
Anders aka Axxexs uppskattade verkligen denna fina gest!!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|