Bidrar med en slant, och jag måste säga att jag blev paff och samtidigt lite impad när jag såg annonsen. Inte många som skulle vågat skriva, utan bara ha slängt in handduken och gett upp...
Skönt när folk inte gör det.
...
Tack! Jag bestämde mig för att inte tänka så mycket på att våga eller ej. Jag var bara tvungen att göra nått. Råna en bank eller slå ner pensionärer på stan är inte min stil. Vet att det tex i USA finns så att man kan sponsra racerförare med att sätta in någon dollar varje månad på ett konto. "Adopt a racer" eller vad det heter. Små bäckar av pengar som tillsammans blir till en lite större med alla andras hjälp. Fick idén till att sätta in denna annonsen i bilel på väg hem från att ha varit mekaniker i Karlskoga förra helgen.
Kul att det blev en del personer
...
Det var betydligt fler än man trott ja! Jag tänkte att det kanske fanns iaf en som kunde sätta in en 50:-. Då skulle jag kunna köpa en pizza och fundera ut hur jag skulle få ihop resten. I bästa fall hade jag hoppats på 500-1000:-.
NU JÄVLAR FÅR DU VINNA ANDERS!
Sen fattar jag inte själv varför jag skrev in mig som BikerJannica. Demensen slår tidigt nuförtiden...
Kör hårt Anders!
När jag vinner så ska jag tacka mitt team och sen alla som hjälp mig här! Får ändra till Bikerbitch i min kom-ihåg-lista på vad alla heter då!
Visst vore det kul om alla på listan kom och kollade på SM-finalen? Tror det kostar en 100-ing för en dags racing. Är man snål kan man lyssna på webradion, 2 gamla gubbar ska kommentera årets roadracinghöjdpunkt!
Precis! Exakt! Alla är välkomna dit att hejja på mig och alla andra! Det kommer bli många grymma race att kolla in där!
Jag råkade välta min dator på jobbet förra veckan så att det trådlösa internet-dongen knäcktes. Så inte haft tid att leta upp nått på internet som gäller publikinformation om priser och tider mm. Så bra att vi fick info om att det kostar en 100:-. Nu sitter jag och snor lite av McD´s free zone internet från parkeringen utanför. Dom borde jag kanske också ta med i tacktalet.. hm..
Ursäkter! Ständigt ursäkter! Den glödande själen som denna tråden handlar om kör betydligt fler mil för att tävla varje år.
Det är löjligt vad mil det blir i en skåpbil på en säsong! När jag kör SM så delas kostnaderna med dom andra 4 i teamet. Så det blir inte så mycket. Enda gången jag betalt själv var till Tjeckien i år och till Irland var vi 2 att dela på det. Där har jag fått en deal att jag får betala soppan till vintern när jag har mera råd. Augusti körde jag nog över 600 mil för att ta mig själv till race eller ta teamets bil till race där jag skulle jobba som mek.
Måste rapportera att efter 3 dagar så hade jag råd att betala in startavgiften! Jag kommer inte ihåg senast när jag hade råd att betala en sån i tid! Blir ofta man får betala förseningsavgift för man inte hade fått ihop pengar i tid. Så grymt skönt! Nu kan man slappna av och ladda upp inför racet på ett annat sätt utan att oroa sig för om man har råd att köra eller ej! Tack till alla som hjälp till!!!