Halloj!
Fick ett par stycken PM igår om att denna tråden fanns om min annons om spons-hjälp. Blev lite överaskad av detta och viste inte riktigt vad jag skulle skriva!
Men det jag måste skriva är ett stort
TACK till alla som haft en liten slant över till mig!!
Speciellt tack till trådstartaren! Jag hänger oftast själv bara i racingforumet. Att starta en tråd där alla andra också är fattiga raceråkare hade jag inte kommit på att göra. Här känner jag inte så många i denna forumdelen. Men ni verkar nästan snällare här. Så borde kanske hänga mer här..
Jag är nog skylldig trådstartaren en och annan öl. Kanske en hel back tom!
Vågade iaf kolla på mitt konto ikväll och det hade dykt upp en hel del 50:- och 100:- lappar! Räknade till att 26st hade varit snälla att hjälpa mig. Förmodligen finns det fler som inte är registrerade än på mitt konto än. Med allas hjälp så ser det mycket ljusare ut med ekonomin till finalen på Mantorp.
Såg att någon frågade om vem jag är och mina resultat i år. Jag kommer från Uppsala från början men har bott mest i Skåne. Tog licens som 21-åring och har sen dess kört 15 säsonger. Så jag är inte någon ung lovande talang längre om någon tror det. Detta blir förmodligen mitt sista race som jag kör i Sverige. Men inte destu mindre så behövde jag verkligen eran hjälp! Jag har aldrig haft råd till mitt intresse. Men ändå gjort det. Så ekonomin är hela tiden förstörd. Denna gången mer än vanligt. Resultaten i år i SM har varit bottendåliga! Racen har inte varit kul. Inspirationen har saknas. Har kört race utomlands och där har det funnits rätt stämning och mottagande av en. Så detta att ni hjälper till och tänker på mig ger mig mera inspiration än vanligt!
Mantorp är dessutom en av mina favoritbanor att köra på. Tidigare resultat finns det en del bra. Hoppas att sista racet på Mantorp kan räknas in där! Jag lovar att göra mitt bästa iaf!
Att jag skrev att om det eventuellt blir ett överskott att dom pengarna skulle gå som hjälp till dom andra i mitt team är mest för att markera att era pengar bara kommer gå till att hjälpa till för racet! Jag kommer inte använda pengarna till att köpa något annat. Men har ni något bra förslag som kan ge något tillbaka till er så ge dom förslagen till mig! Sponsring ska helst innebära att alla tjänar på det!
Anmälningsavgiften kostar 2200:- och träningsavgiften 800:- för detta racet. Sen tillkommer det andra utgifter med det. Mycket pengar var det. Speciellt när man inte har dom..
Så ännu ett jättetack till alla!
Mvh // Anders