cliftabiff
Edis M
Fan vad kul att det finns så många som vill hjälpa någon som man inte känner och som man aldrig ens träffat, kul o se sånt här. Hoppas listan blir tillräckligt lång. Kul o se imon hur lång den har blivit. listan alltså
Klart vi ska hjälpa Anders som han hjälper alla andra runt omkring sig
Bra initiativ Bullysmile... Satt in en slant nu...
Så enkla grejer kan hjälpa mer än man tror Nu hoppas vi på Anders!
Fixar listan så fler bara kan skriva in sitt namn
1. Bullysmile
2. FP
3. SGF
4. GubbLasse
5. cliftabiff
6. M:et
7. Paxel
8. BikerJannica
9. eV1Te
10. R2
11. Ft
12. X4rookie
13. BC TKR
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
som gubblasse skrev, det e dom fyra första siffrorna. satte prcis in en hundring. LYCKA TILL
(har dessutom för mig att det finns en Rossi här på SH)
Jag är en fattig snubbe men det finns alltid någon som har det lite sämre. Bidrar med minimibeloppet
Jo, du har såklart rätt. Ville bara visa, på mitt egna knepiga sätt, att t.ex ett paket cigg kan väl alla skänka bort till en behövande någon gång, särskilt när denne inte är anonym.Vad är det där för skitsnack!
Det finns inga minimibelopp när man skänker pengar till någon som behöver det, alla gåvor är + i budgeten, någon kanske kan rycka på axlarna och skänka hela startavgiften, men sen behövs alltid en kopp kaffe eller en varmkorv också!
Jag tror att alla bidrag är välkomna, och inte minst han vi sponsrar vet att alla inte har det så fett alla månader.
Om du har skänkt en tjuga så är det en större gest än om Bill Gates skänker en tusenlapp (eller hundra tusenlappar för den delen)
Startavgift, däck, resor till o från banan, service, olja o.s.v. spelar ingen roll, den glädjen som killen får är värd mer än den lilla summa jag har bidragit med. Så nu har man nån att heja på
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|