Har försökt att läsar igenom all tråd här och fattar faktiskt inte en smack... vad är det för problemet med att bara går in i en affär och köpar sig ett splitter nya hoj? Hur tänka sig folket när de köpa sig gamalt jävla skit.....!!!???
Vare det är Suzuski, kawasaki, Honda, Yahmaha..
vare sig det är mamma eller pappa som betalar?
Skulle aldrig sättar mig på någon som inte är 2010 eller framåt... Mamma betalade min hoj...cash!
(Säkerhet framfår snålheten)
Men gör det då, vem hindrara dig, ser du verkligen ner på folk som inte har årets modell av hoj?
Ni suckers brukar åka ett kort tag och sen förolyckas eller liknade och sen är det dags för nåt annat intresse, i bästa fall är hojen inte vurpad utan vi andra kan köpa den gnegagnad av dig.
SÅ* det är inget flr med folk som köper nya hojar, för då finns de ju där den dag man själv kan köpa skiten.
Att kalla allt gammalt för skit är löjligt, förmodligen skuel många av er bli frånåkta av folk på grejor ni inet ens skulel ta i, men det är ju bara att glänsa som gäller.
Potatoes MC jo jag tackar jag, hur många har ni i diket för tat de tor att de kan köra som elitförare bara de köpt en ny hoj?
Men vetu RIP trådar är grejen där, de löser allt.
Hälsa lilla mamma, hon kanske överlever dig.