Varför kör ni gammalt scheisse?

Status
Ej öppen för fler svar.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Tjena Mille_PMC!
Jag har lärt känna många av er i Potatoes under sommaren och tror att vi hälsat på varandra någon gång på Sveavägen.
Det var jag som hade den där blåa M3:an med vilken jag drog en börnis när jag åkte från Sveavägen i slutet av augusti.
För övrigt är M3:an såld och jag väntar på leverans av en M5.

Tänkte om man kanske fick åka med er någon gång till våren/sommaren förutsatt att jag skaffar en fet hoj?

Blev du för tjock för 3-serien?
 

Mille_PMC

White power
Gick med
5 Jul 2005
Ort
I en Villa
Hoj
R1 2010 Black Edition
Tjena Mille_PMC!
Jag har lärt känna många av er i Potatoes under sommaren och tror att vi hälsat på varandra någon gång på Sveavägen.
Det var jag som hade den där blåa M3:an med vilken jag drog en börnis när jag åkte från Sveavägen i slutet av augusti.
För övrigt är M3:an såld och jag väntar på leverans av en M5.

Tänkte om man kanske fick åka med er någon gång till våren/sommaren förutsatt att jag skaffar en fet hoj?

Kan inte säja att jag käner igen dig... Jag kör varje körning i sommrat som va!
Du är varmt välkomna på att kåra med oss... Vare sig med lappen eller ej. Då drat vi från snuten bara!!!

mmm låta mamma/pappa betala din curlade snorjärs :jisses

Då du måste pynta själv framöver o du kör bana och tycker att det verkar onödigt att betala extra för saker du troligen kommer krasha .... då har du nått att säga till om ;)

Nä just det ... du kör som en kung så det kommer aldrig någonsin att bli en repa ens på hojen då du kör till/från den lokala krovmojen :rofl

Vet inte vad jag ska svarat på detta.... Men det är inte mitt fel att mamna betalat det som jag behöver...

Varför ber du inte helt enkelt din mamna eller pappa betala nya hojen???
 
Last edited:

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Vad kul!
Om Pizzabagarn fixat lappen åt mig till dess, får jag också följa med er hårdingar? Jag tycker också jätteilla om polisen, de stoppade mig när jag cyklade utan lyse förut.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jag har lärt känna många av er i Potatoes under sommaren och tror att vi hälsat på varandra någon gång på Sveavägen.
Det var jag som hade den där blåa M3:an med vilken jag drog en börnis när jag åkte från Sveavägen i slutet av augusti.
För övrigt är M3:an såld och jag väntar på leverans av en M5.

Hahaha, men då tror jag jag vet vem du är, hahhahahaaa!!! Kan ju meddela att det inte var alla som blev impade av din fjortisbörnis, hahaaha, nu fattar jag varför du måste köpa ett MC-kort!!! Lär dig köra bil först, ett litet tips bara!

//Busan, som har både körkort och en 2010! :yoparty
 

sportbike

Guest
Vad kul!
Om Pizzabagarn fixat lappen åt mig till dess, får jag också följa med er hårdingar? Jag tycker också jätteilla om polisen, de stoppade mig när jag cyklade utan lyse förut.

Fi fan va taskigt, hatta snutten !!!! 11111 :mad:


Men Kriss, det är mörkt, halt och kallt ute.
Vinter, typ.
En gnutta humor och ironi är vad vi behöver just nu.
Gott nytt hjul :)
 
Last edited:

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Tjena Mille_PMC!
Jag har lärt känna många av er i Potatoes under sommaren och tror att vi hälsat på varandra någon gång på Sveavägen.
Det var jag som hade den där blåa M3:an med vilken jag drog en börnis när jag åkte från Sveavägen i slutet av augusti.
För övrigt är M3:an såld och jag väntar på leverans av en M5.

Tänkte om man kanske fick åka med er någon gång till våren/sommaren förutsatt att jag skaffar en fet hoj?

Jaha det var du som bar kort skinnjacka adidasbyxor och medeltjock guldkedja runt halsen?
 

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Ort
där det luktar
Hoj
no focking bike
Hahaha, men då tror jag jag vet vem du är, hahhahahaaa!!! Kan ju meddela att det inte var alla som blev impade av din fjortisbörnis

Du måste ha förväxlat mig med någon annan.
Jag är rätt duktig på att börna med bilen om du frågar mig och det är rätt enkelt om man har en muskelbil :yoparty
Jag dyker nog upp med nya M5:an till sommaren så du får väl kolla igen så får vi se om du tycker likadant :huvet
Måste bara se till att köra in den först innan jag straffar motorn och lådan.

Ska se till att lära mig börna satan med hojen också!
 
Last edited:

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Men Kriss, det är mörkt, halt och kallt ute.
Vinter, typ.
En gnutta humor och ironi är vad vi behöver just nu.
Gott nytt hjul :)

Hehehe Jag kanske tog i lite för mycket! Var inte riktigt så jag menade, fast ändå. :gnissla Tur att folk tar det som ironi annars hade många reagerat på ämnet tror jag.

Nu läser jag om alla inlägg fast med mina ironi och humor glasögon så blir det bra! :D:glömdet
 

Jerry#1

To fast for me.whadever.
Gick med
30 Jan 2005
Ort
söder
Hoj
Aprilia SXV550 och en RG 500 Gamma från 1985 som INTE är till salu och ännu en <yamaha RD500
Ojdå. Jag som har en rg500 gamma från 1986 och en rd500 från 1984 och en Norton 850 Commando från 1974.
Då får jag nog sälja dom.Och köpa en modern hoj.
Vet du någon som kan tänka sig köpa dom här maskinerna ???
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Ojdå. Jag som har en rg500 gamma från 1986 och en rd500 från 1984 och en Norton 850 Commando från 1974.
Då får jag nog sälja dom.Och köpa en modern hoj.
Vet du någon som kan tänka sig köpa dom här maskinerna ???

Dom där oljekokarna får man inte sälja utan miljöcertifikat, men skicka dom till mig så lovar jag att ta hand om dom gratis. Gissar att om du lägger upp 850.n på blocket så täcker det frakten så slipper du gå minus:D
 

Jerry#1

To fast for me.whadever.
Gick med
30 Jan 2005
Ort
söder
Hoj
Aprilia SXV550 och en RG 500 Gamma från 1985 som INTE är till salu och ännu en <yamaha RD500
Dom där oljekokarna får man inte sälja utan miljöcertifikat, men skicka dom till mig så lovar jag att ta hand om dom gratis. Gissar att om du lägger upp 850.n på blocket så täcker det frakten så slipper du gå minus:D

Jag får nog titta lite till på det gammla skitet.
 

dre23

Ny medlem
Gick med
30 May 2010
Ort
där det passar
Hoj
Ducati 1198s
Du måste ha förväxlat mig med någon annan.
Jag är rätt duktig på att börna med bilen om du frågar mig och det är rätt enkelt om man har en muskelbil :yoparty
Jag dyker nog upp med nya M5:an till sommaren så du får väl kolla igen så får vi se om du tycker likadant :huvet
Måste bara se till att köra in den först innan jag straffar motorn och lådan.

Ska se till att lära mig börna satan med hojen också!

M3 Muskel bil ? fruktansvärt trött rakt fram bilen gör sig bra på nurburgring men att kalla det muskelbil är väl att ta i? din nya M5 därimot lär ju vara en muskelbil för den har ju en riktig motor

Ojdå. Jag som har en rg500 gamma från 1986 och en rd500 från 1984 och en Norton 850 Commando från 1974.
Då får jag nog sälja dom.Och köpa en modern hoj.
Vet du någon som kan tänka sig köpa dom här maskinerna ???

RD 500 och RG 500 kan jag hjälda dig att bli av med :) ikoner som hade gjort sig mycket bra i mitt stora rum
 
Last edited:

MrC

\,,/(O_O)\,,/
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Sherwoodskogen
Hoj
Moped
Hahaha, men då tror jag jag vet vem du är, hahhahahaaa!!! Kan ju meddela att det inte var alla som blev impade av din fjortisbörnis, hahaaha, nu fattar jag varför du måste köpa ett MC-kort!!! Lär dig köra bil först, ett litet tips bara!

//Busan, som har både körkort och en 2010! :yoparty

Hade du inte tröttnat på din 2010a? hmm? va? ehhh?
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Har försökt att läsar igenom all tråd här och fattar faktiskt inte en smack... vad är det för problemet med att bara går in i en affär och köpar sig ett splitter nya hoj? Hur tänka sig folket när de köpa sig gamalt jävla skit.....!!!???
Vare det är Suzuski, kawasaki, Honda, Yahmaha..

vare sig det är mamma eller pappa som betalar?

Skulle aldrig sättar mig på någon som inte är 2010 eller framåt... Mamma betalade min hoj...cash!
(Säkerhet framfår snålheten)

Men gör det då, vem hindrara dig, ser du verkligen ner på folk som inte har årets modell av hoj?

Ni suckers brukar åka ett kort tag och sen förolyckas eller liknade och sen är det dags för nåt annat intresse, i bästa fall är hojen inte vurpad utan vi andra kan köpa den gnegagnad av dig.

SÅ* det är inget flr med folk som köper nya hojar, för då finns de ju där den dag man själv kan köpa skiten.

Att kalla allt gammalt för skit är löjligt, förmodligen skuel många av er bli frånåkta av folk på grejor ni inet ens skulel ta i, men det är ju bara att glänsa som gäller.

Potatoes MC jo jag tackar jag, hur många har ni i diket för tat de tor att de kan köra som elitförare bara de köpt en ny hoj?

Men vetu RIP trådar är grejen där, de löser allt.

Hälsa lilla mamma, hon kanske överlever dig.
 

lengan

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2009
Ort
Uppsala
Hoj
FZ1 - 08, KX450F -11
Men gör det då, vem hindrara dig, ser du verkligen ner på folk som inte har årets modell av hoj?

Ni suckers brukar åka ett kort tag och sen förolyckas eller liknade och sen är det dags för nåt annat intresse, i bästa fall är hojen inte vurpad utan vi andra kan köpa den gnegagnad av dig.

SÅ* det är inget flr med folk som köper nya hojar, för då finns de ju där den dag man själv kan köpa skiten.

Att kalla allt gammalt för skit är löjligt, förmodligen skuel många av er bli frånåkta av folk på grejor ni inet ens skulel ta i, men det är ju bara att glänsa som gäller.

Potatoes MC jo jag tackar jag, hur många har ni i diket för tat de tor att de kan köra som elitförare bara de köpt en ny hoj?

Men vetu RIP trådar är grejen där, de löser allt.

Hälsa lilla mamma, hon kanske överlever dig.

Vet inte om du var ironisk med detta inlägg eller ej. Men om de nämnda kör hoj lika dåligt som du skriver så hitter de nog knappt till startknappen...;)
 

Jerry#1

To fast for me.whadever.
Gick med
30 Jan 2005
Ort
söder
Hoj
Aprilia SXV550 och en RG 500 Gamma från 1985 som INTE är till salu och ännu en <yamaha RD500
Bara köp nytt nu så försäljningen kommer igång.
Själv ska jag köpa en ny Aprilia touno 2011.
Då ska vi piska ännu fler duccar på Gotland..:D:D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top