Varför kör ni gammalt scheisse?

Status
Ej öppen för fler svar.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Vet inte om du var ironisk med detta inlägg eller ej. Men om de nämnda kör hoj lika dåligt som du skriver så hitter de nog knappt till startknappen...;)

Trist nog är de här Potatisarna med anhang just de som gärna direkt vill kuna köra hoj, och inte sällna blir det i diket.

Eller så ville de bar vara coola och sen tyckte de golf var roligare och säljer hojen, hur vanligt som helst.

Ju större i käften ju mindre brukar det finnas att backa upp mer än just våghalsighet utan kontroll.

De här behöver inte 180-200 hk för att kör hoj i annat än at skryta med, inte sällan kommer de från ingenstans med och vi andra vet ju att det går rätt fort att lära sig hålla nere rakt fram.

Givetvis är en del av dem naturliga begåvningar så att säga, men det är långt ifrån alla, de får på sig sin tröja över skinstället bara och sen är man fullärd:)

Men som sagt de som överlever och inser att det här nog inte var deras grej får vi ju köpa hojarna av sen, win-win så att säga.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Trist nog är de här Potatisarna med anhang just de som gärna direkt vill kuna köra hoj, och inte sällna blir det i diket.

Eller så ville de bar vara coola och sen tyckte de golf var roligare och säljer hojen, hur vanligt som helst.

Ju större i käften ju mindre brukar det finnas att backa upp mer än just våghalsighet utan kontroll.

De här behöver inte 180-200 hk för att kör hoj i annat än at skryta med, inte sällan kommer de från ingenstans med och vi andra vet ju att det går rätt fort att lära sig hålla nere rakt fram.

Givetvis är en del av dem naturliga begåvningar så att säga, men det är långt ifrån alla, de får på sig sin tröja över skinstället bara och sen är man fullärd:)

Men som sagt de som överlever och inser att det här nog inte var deras grej får vi ju köpa hojarna av sen, win-win så att säga.

Nu lyfte du tråden igen, fan va korkad du är.
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Hehe denna traden sticker i ogonen pa fattiglapparna.

vet inte om det ens är det. jag tillhör fattiglappssegementet(ok jag var rik en liten stund o kunde köpa mig en spretans hoj) men inte fan sticker dennna tråd mig i ögonen, ren underhållning :D men visst håller jag med lite... hade man inte haft deg att köpa nytt/nyare skulle man varit fly-bannad på de som kunde. så ja det är nog så som du säger. äh vafan nu har jag nog druckit för mycket igen.........
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag är ändå bäst för jag har 4 hojar som är nyare än 04 :D
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
HERREGUUD, va mycke dåligt nytt scheisse dom släpper ut...nu igen :D

http://www.youtube.com/watch?v=g5UFozfQflo&feature=player_embedded#!

Pizzabagarn goes Ghostridin' on da Eastcoast...?! Who really needs a drivinglicense and more ponies on tap, than the yber-fast Baby-Blade?? :näsblod

http://vimeo.com/5111189

sluta göra reklam för gammalt scheisse. snart e det 2011 då är det zx10-r's år :D

Jag är ändå bäst för jag har 4 hojar som är nyare än 04 :D
du e såååå duttig Norman :D
 
Last edited:

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Faktum är att rör sig om nolor mest, jag rä häftigast för jag har 4 hojar nyare än 04 tek, who cares.

Och jag tror inte tråden sticker i ögone heller just för at det brra är skryt men ingen verkstad, så killen på sin säg 08a han blir inte livrädd och vil bråka utan skakar mest på huvet bara.

Som sagt tidiagre vi behöver fojk som köper nya hojar och inte sällan inte kan köra dem ens, ,en sen blir de begagnade och det är ju en fördel.

Att de ser sig som fantastiska pga årsmodellen på hojen är ju n klart suspekt sak då de inte kan lveat i verkligheten särskilt länge, dvs de verkligeht där folk som kan köra hoj åker arslet av dem på äldre hojar.

Dock har det inte nån betydelse vid skrytträffen med matchande skinställ.

Til i vår får de reda på att ,an ka dö på mc då ma är helt oskydad och då ojar sig lila mamma då hon int vill se gullepussgurkan som mos, sen är nåt annat av intresse.

Så hä har det fasen varit så länge det här forumet funnits egnetligen, rätt komiskt i slutändan när de ger hals medmålbrotsljud för att åk utav fan, men HEJ det krävde ju mer än att köra rakt fram.

Dock har ju hjälpmedel för dem kommit nu som antispin eller liknade, tänk sån tur.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Faktum är att rör sig om nolor mest, jag rä häftigast för jag har 4 hojar nyare än 04 tek, who cares.

Och jag tror inte tråden sticker i ögone heller just för at det brra är skryt men ingen verkstad, så killen på sin säg 08a han blir inte livrädd och vil bråka utan skakar mest på huvet bara.

Som sagt tidiagre vi behöver fojk som köper nya hojar och inte sällan inte kan köra dem ens, ,en sen blir de begagnade och det är ju en fördel.

Att de ser sig som fantastiska pga årsmodellen på hojen är ju n klart suspekt sak då de inte kan lveat i verkligheten särskilt länge, dvs de verkligeht där folk som kan köra hoj åker arslet av dem på äldre hojar.

Dock har det inte nån betydelse vid skrytträffen med matchande skinställ.

Til i vår får de reda på att ,an ka dö på mc då ma är helt oskydad och då ojar sig lila mamma då hon int vill se gullepussgurkan som mos, sen är nåt annat av intresse.

Så hä har det fasen varit så länge det här forumet funnits egnetligen, rätt komiskt i slutändan när de ger hals medmålbrotsljud för att åk utav fan, men HEJ det krävde ju mer än att köra rakt fram.

Dock har ju hjälpmedel för dem kommit nu som antispin eller liknade, tänk sån tur.

Andas några djupa andetag innan du skriver nya inlägg, ta sen lite tid på dig när du skriver.
Man är inte coolast i klassen för man skriver jättefort, speciellt inte när man missar var o varannan bokstav.
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Nej det är ju du som är.

Var påstår jag mig vara häftigast?

Ingenstans, för det ä helt sant, men jg genomskådar de här jönsarn hel enkelt.

Det r somk förr en hojmodell hade 2hk mer och då skulle det diskuteras til absurbumk liksom, fan det är mer skillnader mellan exemplaren i tilverkningen.

DEt har alltid låtit så här och lika mycket har det backas upp av de med det senaste.

Som jag, skrev alltid dyker det upp folk som har det i blodet så aytt säga, men de är sällan de här skrytmånsarna.

Man kan väl inte anat säga än att man inte är rädd att åka en sväng med en kille på sin nya -10 fast man har en äldre hoj helt enkelt.

Jag har aldrig ens fattat varför man börjar skrävvla för at man har fått råd med nåt.

Självä r jag egentlien främst en grusåkarmänniska över sporthojsåkare, men jag förstår va som är vad och hur det funkar.
DEt tragiska är just dessa som tyks väa upp från igenstans och köra 300 mil och sen är de mästare fast du åker ifrån dem på en kurvväg med din CRF450.

Föstår du mig inte nu hellr så är dt kört helt enkelt.

Jag får be om ursäkt om du inte kan läsa vad jag skriver, det fnns en anledning, men den tänkr jag inte dra upp.

Jag har bara råkat på folk som är "värst" på det här sätte och det var som sagt rakt fram.

Håll käften säger jag innani toro ni ska ta skalper, en jävla 80-tals sporthoj hängr väl på antar jag, men d är det nog en anna skiva instoppad i gapet.

Njt av vad ni kör på för i helvete men tro inte tat ni är fullärda omedelbart.
 
Last edited:

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Jag är sjukt grym :D

jag e sämre. har bara en hoj. nyare än 2010 07 01

Faktum är att rör sig om nolor mest, jag rä häftigast för jag har 4 hojar nyare än 04 tek, who cares.

Och jag tror inte tråden sticker i ögone heller just för at det brra är skryt men ingen verkstad, så killen på sin säg 08a han blir inte livrädd och vil bråka utan skakar mest på huvet bara.

Som sagt tidiagre vi behöver fojk som köper nya hojar och inte sällan inte kan köra dem ens, ,en sen blir de begagnade och det är ju en fördel.

Att de ser sig som fantastiska pga årsmodellen på hojen är ju n klart suspekt sak då de inte kan lveat i verkligheten särskilt länge, dvs de verkligeht där folk som kan köra hoj åker arslet av dem på äldre hojar.

Dock har det inte nån betydelse vid skrytträffen med matchande skinställ.

Til i vår får de reda på att ,an ka dö på mc då ma är helt oskydad och då ojar sig lila mamma då hon int vill se gullepussgurkan som mos, sen är nåt annat av intresse.

Så hä har det fasen varit så länge det här forumet funnits egnetligen, rätt komiskt i slutändan när de ger hals medmålbrotsljud för att åk utav fan, men HEJ det krävde ju mer än att köra rakt fram.

Dock har ju hjälpmedel för dem kommit nu som antispin eller liknade, tänk sån tur.

Egentligen. vad har du för jävla susning om vad folk har för hojar, har haft för hojar osv? som dom säger i krimserier "du går bara på indicier :D

För det första så var bagarns trådskapande bara nåt för att sätta SH i gungning(no offense bagarn:D ), för det andra så kom vi fram till att de som blev mest upprörda här var vi "fattiglappar"(däribland mig, ja inte fan kan en målare tjäna bra med pengar mm)

Sen om folk vill skryta med att de har den senaste bmw s1000RR eller vad fan den nu heter(jävligt snygg hoj för övrigt), eller han/hon som har senaste zx10r med si o så många hästar, so be it. inte fan e jag avundsjuk(jo men det är klart jag är det, för jag vill ju också ha nån av dessa hojar :D). varför inte vara glad för deras skull att de skaffat sig en sån, istället för att vara bitter o sur?
 
Last edited:

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Z1000 Kawa, med zx9 moroten uppborrd?

Ser cool ut men annars för mig obegriplig egentligen, särskildi ett skrytande läge.

Jag menar hojen går ju bra och rär ju cool men det är fan ingen sporthoj.

DEt här forume har tamefan klart dekat ner sig med åren.

Ha såä kul med hojen dock, en alltså nkna hojar med sånna rovor tröttnar man på då det brara blåser utav bara hevete.


jo jag har provköt dock inte en -10a, oh jag såg inte grejen helt enkelt, hellre enzx10r
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Z1000 Kawa, med zx9 moroten uppborrd?

Ser cool ut men annars för mig obegriplig egentligen, särskildi ett skrytande läge.

Jag menar hojen går ju bra och rär ju cool men det är fan ingen sporthoj.

DEt här forume har tamefan klart dekat ner sig med åren.

Ha såä kul med hojen dock, en alltså nkna hojar med sånna rovor tröttnar man på då det brara blåser utav bara hevete.


jo jag har provköt dock inte en -10a, oh jag såg inte grejen helt enkelt, hellre enzx10r

inte meningen med att trampa på en öm tå :D

jo jag tar hellre en zx10R jag med, hade inte råd med mer :tummenupp
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
Du, nu gör du mig ju förlägen då jg vet tt det inte är nåt fel på din z1000.

Jag var ara fortfarande sur på de här som dissar allt utom det de har.

Dn Hoj du har är helt jävla o på en urväg, det dåliga imo är just rakt fram, men där vill vi ju inte befinna oss i onödan.

Jag upplevde helt enelt att de först pissade på oss med ädre kåpspothjar och nästa upp var sånan som du då du ju inte knäpper en åphoj rakt fram när det börjar gå riktigt fort.

Så jag får be om ursäkt, men jag gillade inte läget brara, låt folk få köra vad de har lust med liksom.

Är de inte sporthojar så hör de kanske inte hemma på forumet, men är de idioter för att det inte är en -10a?

Jag fatade inte z1000 äen om den ser cool ut, mest för att den ju är så pass snabb så man saknar helkåpa.

Så det ä inet en öm tå, dedt är väl inte min grej halt ekelt, en jag skulel aldrig som folk här kalla den löjlig.En kåpa för min del helt enkelt.

MEN DU är inte löjlig alls.
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Du, nu gör du mig ju förlägen då jg vet tt det inte är nåt fel på din z1000.

Jag var ara fortfarande sur på de här som dissar allt utom det de har.

Dn Hoj du har är helt jävla o på en urväg, det dåliga imo är just rakt fram, men där vill vi ju inte befinna oss i onödan.

Jag upplevde helt enelt att de först pissade på oss med ädre kåpspothjar och nästa upp var sånan som du då du ju inte knäpper en åphoj rakt fram när det börjar gå riktigt fort.

Så jag får be om ursäkt, men jag gillade inte läget brara, låt folk få köra vad de har lust med liksom.

Är de inte sporthojar så hör de kanske inte hemma på forumet, men är de idioter för att det inte är en -10a?

Jag fatade inte z1000 äen om den ser cool ut, mest för att den ju är så pass snabb så man saknar helkåpa.

Så det ä inet en öm tå, dedt är väl inte min grej halt ekelt, en jag skulel aldrig som folk här kalla den löjlig.En kåpa för min del helt enkelt.

MEN DU är inte löjlig alls.


hehe... Silwer... själva grejjen handlade inte alls om ömma tår eller så. personligen skiter jag i vad folk kör (eller ja klart jag blir avis på det folk har o inte jag har som jag vill ha.) men i grund o botten handlade det om pizzabagarn som rörde om i grytan(vilket jag personligen tycker e skitkul för man får se så många reaktioner :D) folk kör/köper hoj efter bästa egen förmåga. om man sen blir avis o arg på det. då borde man fan söka för det. i slutändan handlar det ju bara om en sak iaf. köra hoj o ha kul oavsett Scheisse man har
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nej det är ju du som är.

Var påstår jag mig vara häftigast?

Ingenstans, för det ä helt sant, men jg genomskådar de här jönsarn hel enkelt.

Det r somk förr en hojmodell hade 2hk mer och då skulle det diskuteras til absurbumk liksom, fan det är mer skillnader mellan exemplaren i tilverkningen.

DEt har alltid låtit så här och lika mycket har det backas upp av de med det senaste.

Som jag, skrev alltid dyker det upp folk som har det i blodet så aytt säga, men de är sällan de här skrytmånsarna.

Man kan väl inte anat säga än att man inte är rädd att åka en sväng med en kille på sin nya -10 fast man har en äldre hoj helt enkelt.

Jag har aldrig ens fattat varför man börjar skrävvla för at man har fått råd med nåt.

Självä r jag egentlien främst en grusåkarmänniska över sporthojsåkare, men jag förstår va som är vad och hur det funkar.
DEt tragiska är just dessa som tyks väa upp från igenstans och köra 300 mil och sen är de mästare fast du åker ifrån dem på en kurvväg med din CRF450.

Föstår du mig inte nu hellr så är dt kört helt enkelt.

Jag får be om ursäkt om du inte kan läsa vad jag skriver, det fnns en anledning, men den tänkr jag inte dra upp.

Jag har bara råkat på folk som är "värst" på det här sätte och det var som sagt rakt fram.

Håll käften säger jag innani toro ni ska ta skalper, en jävla 80-tals sporthoj hängr väl på antar jag, men d är det nog en anna skiva instoppad i gapet.

Njt av vad ni kör på för i helvete men tro inte tat ni är fullärda omedelbart.

MEN SNÄLLA!!!!
Om du har problem att skriva på riktigt så finns det superbra plugins till alla webläsare som rättar till skrivfel.
Det är helt jävla omöjligt att läsa vad du skriver, så som sagt, ta några djupa andetag o ta några minuter på dig att skriva, du behöver inte stressa!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top