Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Gruppvåldtäkt i Nynäshamn i helgen – "Konstaterat att hon har allvarliga skador"

http://www.nynashamnsposten.se/blal...gen-konstaterat-att-hon-har-allvarliga-skador




Januari är inte ens slut än, men vi har haft minst tre gruppvåldtäkter som jag kan minnas på rak arm...

Den länkade i Nynäshamn, en i Kalmar på ett hotellrum och så den livesända från Uppsala.

Men om inte Schyffert kan så kan säkert Betner eller MSM i sig visa på statistik att såhär har det alltid varit, alternativt att det t.o.m. sker färre gruppvåldtäkter nu än någonsin i svensk historia......
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Gruppvåldtäkt i Nynäshamn i helgen – "Konstaterat att hon har allvarliga skador"

http://www.nynashamnsposten.se/blal...gen-konstaterat-att-hon-har-allvarliga-skador




Januari är inte ens slut än, men vi har haft minst tre gruppvåldtäkter som jag kan minnas på rak arm...

Den länkade i Nynäshamn, en i Kalmar på ett hotellrum och så den livesända från Uppsala.

Men om inte Schyffert kan så kan säkert Betner eller MSM i sig visa på statistik att såhär har det alltid varit, alternativt att det t.o.m. sker färre gruppvåldtäkter nu än någonsin i svensk historia......

Mer relativisering, det har ju funkat bra att förvirra folk med hittills. "-Jag minns när vi hade stegel och hjul i sverige på medeltiden så vi är minsann inte bättre!" lär väl nån argumentera snart.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Gruppvåldtäkt i Nynäshamn i helgen – "Konstaterat att hon har allvarliga skador"

http://www.nynashamnsposten.se/blal...gen-konstaterat-att-hon-har-allvarliga-skador




Januari är inte ens slut än, men vi har haft minst tre gruppvåldtäkter som jag kan minnas på rak arm...

Den länkade i Nynäshamn, en i Kalmar på ett hotellrum och så den livesända från Uppsala.

Men om inte Schyffert kan så kan säkert Betner eller MSM i sig visa på statistik att såhär har det alltid varit, alternativt att det t.o.m. sker färre gruppvåldtäkter nu än någonsin i svensk historia......
Så undrar folk hur Trump kunde vinna. ????

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
”Visserligen finns det "några med väldigt låg utbildning" bland de nyanlända, medgav Löfven. Men han ville hellre tala om alla läkare, ingenjörer, sjuksköterskor och svetsare som nu har kommit till Sverige.

Låt oss granska dessa påståenden. Förra månaden var 70 273 nyanlända inskrivna inom Arbetsförmedlingens så kallade etableringsuppdrag. Av dessa uppgav 477 personer att de är läkare och 279 att de har arbetat som sjuksköterskor i hemlandet. Det rör sig alltså om en procent av alla inskrivna.” (28 januari)

Källa: http://www.folkbladet.se/blogg/widardirekt/mikael-sjobergs-rop-pa-hjalp/?blog=2518025&entry=9515994



Det är ju skönt att det bara är en liten tabbe, en liten detaljmiss i perforin, en tankevurpa utan större konsekvenser.
Tänk om det vore i paritet med att det hade varit ett lands statsminister som stod och ljög för sitt folk rakt i ansiktet... :gnissla


477 personer som uppgav sig för att vara läkare... det ger två frågor;
1) är det 477 personer som svensk sjukvård faktiskt kan bekräfta är läkare och anställa?
2) kom det färre läkare från Syrien m.fl. länder än det faktiska antalet gånger Löfven sa att det strömmar in läkare?...
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
C3mKuvnXUAogOc0.jpg

C3mKvn1XUAMtwhM.jpg



2,5 års semester i svenskt fängelse för två våldtäkter och en grov misshandel.
Jäklar vad vårt rättssystem tar i mot de kriminella och är avskrämmande.......
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
2,5 års semester i svenskt fängelse för två våldtäkter och en grov misshandel.
Jäklar vad vårt rättssystem tar i mot de kriminella och är avskrämmande.......

Frågan är om de är läkare eller inte? Vad tror du Lövet?
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
https://youtu.be/v45yBEZmcQs

Lyssnade lite på Ekots intervju med Åkesson. Tycker den var rätt dåligt utförd. Man hör väldigt tydligt att reportern verkligen hatar Åkesson och SD. Ibland kan hon inte ens kontrollera rösten. Mycket oprofessionellt. Jag är glad att jag inte är med och betalar hennes lön.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Lyssnade lite på Ekots intervju med Åkesson. Tycker den var rätt dåligt utförd. Man hör väldigt tydligt att reportern verkligen hatar Åkesson och SD. Ibland kan hon inte ens kontrollera rösten. Mycket oprofessionellt. Jag är glad att jag inte är med och betalar hennes lön.

Du kanske skulle lyssna på hela istället för lite. När du nu gör dig besväret att länka, menar jag. :)
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Vad är det för artikel de refererar till, "Många har reagerat på vår artikel förra veckan och vi ser en tydlig tendens i era svar."?

Avskyr när de inte lägger in länk eller hänvisning.

Varför är det provocerande om de resande upplever det såhär?
Jag bor ju på landet jag så jag har ingen aning om hur det är i 08-hålet :brynad
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Vad är det för artikel de refererar till, "Många har reagerat på vår artikel förra veckan och vi ser en tydlig tendens i era svar."?

Avskyr när de inte lägger in länk eller hänvisning.

Varför är det provocerande om de resande upplever det såhär?
Jag bor ju på landet jag så jag har ingen aning om hur det är i 08-hålet :brynad
Jag tror det har med rasism att göra.
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top