Smagatusk
Guest
Tror nog redan det är gjort, dock inte av mig.
Ok, nu fattar jag...
http://avpixlat.info/2016/01/30/art...ndemordare-censurerade-i-sverige/#more-166569
Tror nog redan det är gjort, dock inte av mig.
Oj vilken känsla! Poliserna garanterade säkerheten och gav info till oss som kom från fel håll påväg till demonstrationen.Varje talare hördes högt och tydligt mellan husväggarna.Motdemonstranterna skiljdes åt med 10-15 piké bussar på rad, och hördes knappt. Allt var avspärrat utom en liten ingång för oss som stod upp för Svea och demokrati.Fler demonstrationer ska hållas på Norrmalmstorg, jättebra plats.Tack alla som var där och skrek med oss och gav mig leenden när min hårdrocks-stämma tonade ut över folkhavet.Och tack för nationalsången på slutet.Det finns hopp och nu har vi skapat det tillsammans. Det börjar nu, tack älskade Sverigevänner
QUOTE=Markus;6229304]Någon som var/skall vara på Norrmalmstorg? Jag skall ner och kolla på pöbeln snart, något mer utbud lär man inte få ta del av.
Du får öva lite på din citering av folk. Vad skrev "nån"?
Jag är riktigt nöjd med gårdagen och dagens händelser
Jag är inte 100% säker på att vi skall gå händelserna i förväg.Skrämmande utveckling.
Både att mobbar av okänd sammansättning har tagit över där polisen misslyckats, men även att vi har fått Internetcencur, jag undrar VEM som har vänt sig till DailyMail och begärt det?
(för jag förutsätter att det är gjort på deras servrar efter påtryckning härifrån)
Här har ni den lista vi snart ska vara med på
Länder som censurerar Internet för sina medborgare:
Bahrain: 2012 to present
Belarus: 2006-2008, 2012 to present
China: 2008 to present
Cuba: 2006 to present
Ethiopia: 2014 to present
India: 2014 to present
Iran: 2006 to present
North Korea: 2006 to present
Pakistan: 2014 to present
Russia: 2014 to present
Saudi Arabia: 2006 to present
Sudan: 2014 to present
Syria: 2006 to present
Turkmenistan: 2006 to present
United Arab Emirates: 2014 to present
United Kingdom: 2014 to present
United States: 2014 to present
Uzbekistan: 2006 to present
Vietnam: 2006 to present
Jag är inte 100% säker på att vi skall gå händelserna i förväg.
Visst, men med ett SD som ökat från 2% till 30% på 10 år tror jag helt enkelt inte de vågar. Men man skall förstås aldrig säga aldrig, att socialdemokraterna alltid försökt skydda folket känns tryggt.Lagen förbereds ju redan så lite "på tå" kanske man ska vara.
Förvisso med anledning av att folk inte spelar på svenska spel utan på utländska siter istället men när det väl är lagligt att spärra IP är det bara att göra ett litet tillägg och köra på.
Tänk på att dom försökte få igenom ett förbud att inneha parabolmottagare i slutet på 80-talet "för att skydda våra känsliga små sinnen".........stoppat den gången men denna "ip-spärrlag" försöker dom troligen smyga igenom lite i det tysta.
Visst, men med ett SD som ökat från 2% till 30% på 10 år tror jag helt enkelt inte de vågar. Men man skall förstås aldrig säga aldrig, att socialdemokraterna alltid försökt skydda folket känns tryggt.
Visst, men med ett SD som ökat från 2% till 30% på 10 år tror jag helt enkelt inte de vågar. Men man skall förstås aldrig säga aldrig, att socialdemokraterna alltid försökt skydda folket känns tryggt.
Det har kokat länge nu. Etablissemanget har svarat med att lägga locket på. Inte särskilt oväntat att det förr eller senare exploderar.
Jag tror inte Sverige kan bygga en diktatur medan våra grannar är demokratier.Du ska inte se det på det sättet, du ska se det i ljuset av att resterande partier gör Allt för att skydda folket, a.k.a sig själva, Mot just SD, ett lätt sätt är att styra informationen.
Media och myndigheter är ju redan ombord så det är ju nätet som står på tur.....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|