Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Handlar ju "bara" om 35-45 (eller >50?) incidenter om dagen, konstant i fem månader, snart sex...

Som sagt, jag har en bekant som har volontärjobbat på såna här boenden, han var stolt och tyckte det var jätteroligt att hjälpa till att hämta sängar och bädda och ställa i ordning.

Det var mindre roligt när dom boende hade flyttat in och det skulle hållas ordning.

Nu vägrar han att någonsin mer sätta sin fot där, jag vet inte vad som har lett fram till det, han pratar inte om det.

En ledtråd är att dom syriska tolkarna dom hade kallat in skakade bara på huvudet och gick hem, ingen av dom kunde nämligen tolka Dari

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Med rådande medieklimat (180graders vändningen) så kanske det är dags att flytta trådarna till vanliga OT?

:banana

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Någon som var/skall vara på Norrmalmstorg? Jag skall ner och kolla på pöbeln snart, något mer utbud lär man inte få ta del av.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ja, det hoppas man ju iaf.

Skulle vara kul om någon tog sig tid att kolla om det finns någon annan som försvinner och som inte har innehåll utan Sverige och känsliga uppgifter.
Maila avpixlat, Fria Tider och några till så skall du se att det tar fart

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Oj vilken känsla! Poliserna garanterade säkerheten och gav info till oss som kom från fel håll påväg till demonstrationen.Varje talare hördes högt och tydligt mellan husväggarna.Motdemonstranterna skiljdes åt med 10-15 piké bussar på rad, och hördes knappt. Allt var avspärrat utom en liten ingång för oss som stod upp för Svea och demokrati.Fler demonstrationer ska hållas på Norrmalmstorg, jättebra plats.Tack alla som var där och skrek med oss och gav mig leenden när min hårdrocks-stämma tonade ut över folkhavet.Och tack för nationalsången på slutet.Det finns hopp och nu har vi skapat det tillsammans. Det börjar nu, tack älskade Sverigevänner

QUOTE=Markus;6229304]Någon som var/skall vara på Norrmalmstorg? Jag skall ner och kolla på pöbeln snart, något mer utbud lär man inte få ta del av.[/QUOTE]

Jag var där med tjejen. Så här skrev nån:

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...