Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

Tallefjant

vacker och genomklok
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
honda rs250, 748SPS
Lova på heder och samvete att du talar sanning och få sen 3000 kr extra per månad + 70000 kr retroaktivt. Pensionsmyndigheten tror inte att det kommer att missbrukas för det finns ju inget incitament för att ljuga.

Ja jävlar. Jag trodde att mitt förtroende för svenska myndigheter var så lågt som det bara kunde bli men nu sjönk det faktiskt en nivå till. Jag hoppas att alla arbetande svenskar skattefuskar så mycket som dom bara kan.

http://www.tv4.se/nyheterna/artiklar/mångmiljonsmäll-för-pensionssystemet-56fc01ddfca38f427500044c

:va

Det dar var nagot av det sjukaste jag har hort! Jag har som som du valdigt lagt fortroende for politiker och instutitioner som ar bekostade med skattepengar men det inslaget tar fanimig priset! Hur fan..? Ja, jag vet inte

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
:va

Det dar var nagot av det sjukaste jag har hort! Jag har som som du valdigt lagt fortroende for politiker och instutitioner som ar bekostade med skattepengar men det inslaget tar fanimig priset! Hur fan..? Ja, jag vet inte
Vart är alla korvgubbar när man behöver dem?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Inga incitament???, antar att hon hade otur när hon tänkte bara....
Jag är faktiskt också ganska intresserad av att veta varför allt fler utomeuropeiska namn figurerar i dessa snällistiska ärenden. Varannan tjänsteman på Migrationsverket verkar också heta abdullah numera, var ligger deras lojalitet? De flyttar mina förfäders pengar till deras landsmän i alla fall.

Smagatusk

Guest
Lova på heder och samvete att du talar sanning och få sen 3000 kr extra per månad + 70000 kr retroaktivt. Pensionsmyndigheten tror inte att det kommer att missbrukas för det finns ju inget incitament för att ljuga.

Ja jävlar. Jag trodde att mitt förtroende för svenska myndigheter var så lågt som det bara kunde bli men nu sjönk det faktiskt en nivå till. Jag hoppas att alla arbetande svenskar skattefuskar så mycket som dom bara kan.

http://www.tv4.se/nyheterna/artiklar/mångmiljonsmäll-för-pensionssystemet-56fc01ddfca38f427500044c

Man vet att det har gått långt när till och med den SD-hatande Ulf Kristoffersson ger SD rätt. Han vet att SD kommer att säga samma sak.

Svensk myndighet - 0
Svensk journalistkår - 1

Last edited:

Tallefjant

vacker och genomklok
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
honda rs250, 748SPS
Man vet att det har gått långt när till och med den SD-hatande Ulf Kristoffersson ger SD rätt. Han vet att SD kommer att säga samma sak.

Svensk myndighet - 0
Svensk journalistkår - 1

Jag satter nog resultatet till 0 - 0.

En normal manniska hade (forutom att borja hanskratta at den underbegavade individen) pressat henne pa punkten "Inget incitament".

Media ar lika menlosa som vara politiker, och mojligvis lika skadliga for samhalle och valfard.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag satter nog resultatet till 0 - 0.

En normal manniska hade (forutom att borja hanskratta at den underbegavade individen) pressat henne pa punkten "Inget incitament".

Media ar lika menlosa som vara politiker, och mojligvis lika skadliga for samhalle och valfard.

Media skall ifrågasätta och utmana våra politiker, inte stöda deras agenda.

Så knappast menlösa, snarare falska och köpta.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-

Det är svårt att pressa vidare när man får det dräpande svaret att barn som är bosatta i landet ska ha tryggheten. Det finns alltså inget incitament att ljuga till sig pengar därför att barn som är bosatta i landet ska ha tryggheten. Där slog hon verkligen spiken i kistan.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Apropå media, kolla gärna EU-migrantdokumentären på tvåan nu eller sen. Helt sjuk propaganda, läskig musik när svensk fjantpolis kommer, lycklig musik när EU-migranterna gör sina sysslor. SVT-kommunisterna tog flyget till Rumänien medan migranterna tog bussen. :D

Mahhbechh

Börsmäklarn
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Briggs & Stratton
Apropå media, kolla gärna EU-migrantdokumentären på tvåan nu eller sen. Helt sjuk propaganda, läskig musik när svensk fjantpolis kommer, lycklig musik när EU-migranterna gör sina sysslor. SVT-kommunisterna tog flyget till Rumänien medan migranterna tog bussen. :D

SVT och SR är ren jävla kommunistpropaganda. Jag förstår inte hur det kan fortlöpa. Vänstersverige tar nya höjder varje dag.

Sånt som sker när idioter som Soran Ismail och annat pack får för mycket talan...

Tallefjant

vacker och genomklok
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
honda rs250, 748SPS
SVT och SR är ren jävla kommunistpropaganda. Jag förstår inte hur det kan fortlöpa. Vänstersverige tar nya höjder varje dag.

Sånt som sker när idioter som Soran Ismail och annat pack får för mycket talan...

Man skall inte snoa in sig sa mycket pa enskilda journalister/tidningar/politiker/partier.

Nar vi snackar om etablissemanget sa ar det samma skit alltihop, i stort sett.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag är så innerligt trött på att varenda, eller åtminstone varannan in-/utrikes nyhet är direkt relaterad till vår påtvingade enorma asylantanstormning.

Mitt text-tv index säger just nu att av
åtta inrikes sidor handlar sex direkt eller indirekt om invandring, lite beroende på hur man ser på 109 och 111 möjligen.

På utrikes ser det ännu värre ut, sju av åtta.

Kan vi inte bara bygga gränser, massutvisa och återgå till att vara européer i europa så kan andra folk slippa bli invaderade av oss i gengäld, det är rimligt och rättvist.uploadfromtaptalk1459637125127.jpg
uploadfromtaptalk1459637140167.jpg
uploadfromtaptalk1459637152914.jpg

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Jag är så innerligt trött på att varenda, eller åtminstone varannan in-/utrikes nyhet är direkt relaterad till vår påtvingade enorma asylantanstormning.

Mitt text-tv index säger just nu att av
åtta inrikes sidor handlar sex direkt eller indirekt om invandring, lite beroende på hur man ser på 109 och 111 möjligen.

På utrikes ser det ännu värre ut, sju av åtta.

Kan vi inte bara bygga gränser, massutvisa och återgå till att vara européer i europa så kan andra folk slippa bli invaderade av oss i gengäld, det är rimligt och rättvist.

"Påtvingade"? Ni har väl den representation ni röstat fram...? :hihi

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...