TurboJugend
Ny medlem
Vidrigt. Flickan var dock bara 12 år när pedofilen Guled Mohamud våldtog och misshandlade henne och inte 13 som det står i tidningen. Fast han fick ju faktiskt hela 180 timmars samhällstjänst så han har nog lärt sig en läxa.
Det började med att den yngre brodern slog ner henne.
– Då kom den andra som har kontaktförbud och jag trodde han skulle hjälpa mig upp, men då gav han mig ett knytnävsslag över munnen. Sedan kom hans mamma och jag trodde de skulle sluta, men hon sparkade på mig.
Sympatiska och tacksamma människor det där. I ett normalt land hade dom utvisats direkt. Här kastar vi pengar över dom.
Även hennes yngre bror har blivit utsatt för bröderna. Och de har kastat in en blomkruka genom fönstret in i deras kök.
Pappan hoppas att polisen ska få stopp på de attacker som familjen utsätter hans barn för.
– Hanna behöver få sina rättigheter. Den här pojken har kontaktförbud och kommer ändå och misshandlar min dotter – men ingenting händer.
Hoppas på polisen... Den var bra. Polisen gör inget förrän han försöker försvara sig och sin familj, då kommer dom och kastar honom i finkan. Det är inte svårt att förstå varför det bildas medborgargarden. Det skulle nog behövas ännu fler.