Ja men det är ju jättegoda nyheter, polisen har alltså överlämnat våldsmonopolet till medborgarna! Nu lossnar det!
Ja men det är ju jättegoda nyheter, polisen har alltså överlämnat våldsmonopolet till medborgarna! Nu lossnar det!
Men anser du de muslimer som inte våldtar ändå ska utvisas?Det där är väl bara ännu en variant på en fråga som jag nyss har svarat på - nämligen om alla muslimer är våldtäktsmän. Jag svarade nej på den frågan.
Ja, det är alldeles för få som jobbar. Nej, det är inte bra att det är så få som jobbar. Min lösning är att sätta dem i arbete, snarare än utvisning.Så uppenbarligen finns det några futtiga procent som faktiskt jobbar. Dock alldeles för få. Vad tycker du själv om dessa siffror? Är dom bra? Säger det nåt om "flyktingarnas" arbetsvilja?
Läste du ens artikeln jag länkade till? Den försöker inte skönmåla våldtäkt i någon form. Däremot raljerar den över SDs försök att vinna politiska poäng genom våldtäktsstatistiken.Nu var det ju förvisso som svar på din rätt så tramsiga artikel om att avskaffa våldtäktsbegreppet så det kan ha funnits en viss vilja att provocera och svara med samma mynt där. Dock anser jag faktiskt att ju mindre islam i Sverige desto bättre och jag anser att invandring från muslimska länder där medeltida kultur råder bör stoppas helt och hållet. Anledningen är att den ger katastrofala konsekvenser för landet. Jag väger mellan att förstöra Sverige eller att neka tillträde till den lilla stril av hederliga muslimer med legitima flyktingskäl för att stoppa den massiva ström av lyxmigranter, islamister och brottslingar som söker sig hit. Jag väljer att inte förstöra Sverige.
Jag efterfrågar en respektfull konversation och du svarar med personangrepp.Varför skall någon som ger sig på förståndshandikappade föräras med intellektuellt utbyte? Wunder är och förblir en mycket obehaglig människa
Men anser du de muslimer som inte våldtar ändå ska utvisas?Ja, det är alldeles för få som jobbar. Nej, det är inte bra att det är så få som jobbar. Min lösning är att sätta dem i arbete, snarare än utvisning.Läste du ens artikeln jag länkade till? Den försöker inte skönmåla våldtäkt i någon form. Däremot raljerar den över SDs försök att vinna politiska poäng genom våldtäktsstatistiken.
Sverige är förmodligen ett av de länder i världen med minst risk att bli våldtagen, men vi har också en väldigt hård syn på vad våldtäkt och övergrepp är rent juridiskt vilket gör att vi får en hög våldtäktsstatistik. Givetvis är det BRA att vi har denna hårda lagstiftning just för att det synliggör övergreppen istället för att som i andra länder sopa dem under mattan.
Och eftersom du nu erkänt att det är skillnad på muslimer och muslimer, och att en del muslimer faktiskt inte våldtar. Varför då stänga dörren även för dessa när det vore så mycket vettigare att släppa in de hederliga och stänga ute de dåliga, oavsett religion?
Jag efterfrågar en respektfull konversation och du svarar med personangrepp.
Försök igen.
Respektfull konversation, inkluderar det personangrepp tycker du?
Sedan kan du väl förklara vilka förståndshandikappade jag gett mej på? Du använder det ofta som ett ad hominem mot mej när dina argument tryter.
Men anser du de muslimer som inte våldtar ändå ska utvisas?Ja, det är alldeles för få som jobbar. Nej, det är inte bra att det är så få som jobbar. Min lösning är att sätta dem i arbete, snarare än utvisning.Läste du ens artikeln jag länkade till? Den försöker inte skönmåla våldtäkt i någon form. Däremot raljerar den över SDs försök att vinna politiska poäng genom våldtäktsstatistiken.
Sverige är förmodligen ett av de länder i världen med minst risk att bli våldtagen, men vi har också en väldigt hård syn på vad våldtäkt och övergrepp är rent juridiskt vilket gör att vi får en hög våldtäktsstatistik. Givetvis är det BRA att vi har denna hårda lagstiftning just för att det synliggör övergreppen istället för att som i andra länder sopa dem under mattan.
Och eftersom du nu erkänt att det är skillnad på muslimer och muslimer, och att en del muslimer faktiskt inte våldtar. Varför då stänga dörren även för dessa när det vore så mycket vettigare att släppa in de hederliga och stänga ute de dåliga, oavsett religion?
Jag efterfrågar en respektfull konversation och du svarar med personangrepp.
Försök igen.
Respektfull konversation, inkluderar det personangrepp tycker du?
Sedan kan du väl förklara vilka förståndshandikappade jag gett mej på? Du använder det ofta som ett ad hominem mot mej när dina argument tryter.
Klart lyssningsvärt!!http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/855468?programid=3071
Mental orgasm. En (S)-politiker som inte bara får en snäll fråga och sedan går man vidare utan dess politik, tankebanor och samhällssyn ifrågasätts
Två pojkar våldtar en flicka på en skola.
Flickan undervisas på annan plats, pojkarna får går kvar på skolan...
Rektorn ser dessutom alla tre som offer....
https://www.sydsvenskan.se/2017-03-06/pojkar-som-valdtog-flicka-gar-kvar-pa-skolan
..
Klart lyssningsvärt!!
Ett måste rent av
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Det värsta är att de flesta i lördagsintervjun brukar få stryk. Man kan verkligen höra hur de börjar svara mer och mer omständligt för att tiden skall gå. Fy fan vad skönt det måste vara när det är över. ????Hon lär inte ha haft lätt att somna den kvällen. Vilken mangling! I ett partiorgan!
Repressalier för Huitfeldt tro?
"Killen som nu blivit dömd har ju fått ett ganska kännbart straff och är på det sättet ett offer."
Hur kan rektorn få jobba med barn?
Bra inställning men å andra sidan, vem tar hand om resten av familjen när du sitter på livstid? Det är sannerligen ett dilemmaApropå kännbart straff är det är lika bra att det inte är min dotter som blivit utsatt för detta, då hade det vart andra rubriker och jag hade inte skrivit detta
Visst är det, därav diskuteras just nu en flytt till de små chokladmakarna i bergenBra inställning men å andra sidan, vem tar hand om resten av familjen när du sitter på livstid? Det är sannerligen ett dilemma
Försök gärna diskutera ämnet utan att ta till personliga påhopp, det blir så mycket trevligare så.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|