Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Kan någon tala om vad som hänt med Granskning Sveriges filmer på Youtube? Är alla censurerade?

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Kan någon tala om vad som hänt med Granskning Sveriges filmer på Youtube? Är alla censurerade?

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk

Vet att det varit tal om hot mot någon person från en av deras journalister.

Så antar att man numera kan fixa censur ganska enkelt på t.ex Facebook/twitter och Youtube.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Hovrätten friar en man för våldtäkt av en liten flicka.
Anledningen är att utredningen dröjt för länge – och att mannen inte fått tillfälle att bemöta anklagelserna tillräckligt nära inpå domen.
Därmed rivs den tidigare domen i tingsrätten, där mannen dömdes till fängelse i två år och tre månader, upp.
– Vi kan konstatera att när polisen måste prioritera ärenden lägre, så får det konsekvenser, säger kammaråklagare Jenny Alrud.
http://www.expressen.se/gt/frias-for-barnvaldtakt--forhor-drojde-for-lange/
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Alltså... Hade jag stått vid ett BJ-bord och blivit filmad med lite grogg i kroppen hade jag nog också lackat ur. Speciellt med polisens sätt att provocera. Att som vid 1.20 gå in och filma och börja snacka emot så ber man fan om bråk. Den snuten har inte gått nån charmkurs direkt...

I det håller jag faktiskt med dig.

Att när man får frågan: "Varför ska vi bli filmade?" svara med en motfråga: "Jag vet inte. Varför skulle man inte vilja bli filmad?" är ren idioti.

Vad är det för jävla skitsvar, vill han helt ärligt ha svar på den frågan? Och vart ska svaret/diskussionen leda till isf?

Bättre att stänga av kameran och veva lite batong mot alla coola pajasar ist.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Det beskrivs som ett nytt fenomen i Sverige, att pojkar utsätts för gruppvåldtäkter av andra pojkar eller män, och i nästan alla rättsfall som lett till fällande domar har både offer och förövare rötter i Afghanistan.

...

– De här våldtäkterna verkar användas som straff för verkliga eller inbillade oförrätter.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=6649646

KABUL, Afghanistan — In his last phone call home, Lance Cpl. Gregory Buckley Jr. told his father what was troubling him: From his bunk in southern Afghanistan, he could hear Afghan police officers sexually abusing boys they had brought to the base.

“At night we can hear them screaming, but we’re not allowed to do anything about it,” the Marine’s father, Gregory Buckley Sr., recalled his son telling him before he was shot to death at the base in 2012. He urged his son to tell his superiors. “My son said that his officers told him to look the other way because it’s their culture.”

...

The American policy of nonintervention is intended to maintain good relations with the Afghan police and militia units the United States has trained to fight the Taliban. It also reflects a reluctance to impose cultural values in a country where pederasty is rife, particularly among powerful men, for whom being surrounded by young teenagers can be a mark of social status.

Stäng gränsen.

https://www.nytimes.com/2015/09/21/...-ignore-afghan-allies-abuse-of-boys.html?_r=3
 
Last edited:

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Lite afghanska våldtäktsbögar i samma skolor som politikerkastens ungar så kanske nåt beslut tas
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Finns det någon valundersökningspoll av nyare datum på SH? Korvgubbe och Bonny de enda som röstar V eller sjuklöver? Eller finns det färskare troll på SH nuförtiden? Har inte hängt med.
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
En spontan fundering som jag haft ett tag nu är denna:

Ensamstående glesbygdsmän har i media länge varit stereotypen för den genomsnittlige Sverigedemokraten, insnöade bonnläppar som hatar allt som finns utanför 50-skyltarna i byn typ.

Min erfarenhet är att det är precis tvärtom, de jag känner som är de tveklöst mest nitiska mångkultursvurmarna är just personer ur denna grupp. Mina försök till diskussion om invandringen (innan jag lärde mig att hålla käft) möttes med arga argument som att "det är mådderaternas fel!", "det är bara de högskoleutbildade som kommer!" och andra floskler ordagrant citerade från kvällspressen.

För att få igång lite hälsosam diskussion här bland alla ryggdunkare, känner ni igen er i detta och i så fall hur kan det komma sig att denna kategori människor är så totalt faktaresistenta?

Är det månne en ohälsosam blandning av strikt socialdemokratisk fostran, långvarig hjärntvätt från statlig media och det faktum att dom inte kan se ett enda av dessa påstådda problem med invandringen hur länge dom än tittar ut genom köksfönstret i Glommersträsk?:va
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top