Det är nästan klart, det har Anders Ygeman lovatNär får de alla lämna landet?
Kan någon tala om vad som hänt med Granskning Sveriges filmer på Youtube? Är alla censurerade?
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
http://www.expressen.se/gt/frias-for-barnvaldtakt--forhor-drojde-for-lange/Hovrätten friar en man för våldtäkt av en liten flicka.
Anledningen är att utredningen dröjt för länge – och att mannen inte fått tillfälle att bemöta anklagelserna tillräckligt nära inpå domen.
Därmed rivs den tidigare domen i tingsrätten, där mannen dömdes till fängelse i två år och tre månader, upp.
– Vi kan konstatera att när polisen måste prioritera ärenden lägre, så får det konsekvenser, säger kammaråklagare Jenny Alrud.
Alltså... Hade jag stått vid ett BJ-bord och blivit filmad med lite grogg i kroppen hade jag nog också lackat ur. Speciellt med polisens sätt att provocera. Att som vid 1.20 gå in och filma och börja snacka emot så ber man fan om bråk. Den snuten har inte gått nån charmkurs direkt...
När får de alla lämna landet?
Det vi ser idag ute är äkta mångkultur.
Det kommer alltid vara så här med bilbränder, mord och våldtäkter
Håll till godo!
Det beskrivs som ett nytt fenomen i Sverige, att pojkar utsätts för gruppvåldtäkter av andra pojkar eller män, och i nästan alla rättsfall som lett till fällande domar har både offer och förövare rötter i Afghanistan.
...
– De här våldtäkterna verkar användas som straff för verkliga eller inbillade oförrätter.
KABUL, Afghanistan — In his last phone call home, Lance Cpl. Gregory Buckley Jr. told his father what was troubling him: From his bunk in southern Afghanistan, he could hear Afghan police officers sexually abusing boys they had brought to the base.
“At night we can hear them screaming, but we’re not allowed to do anything about it,” the Marine’s father, Gregory Buckley Sr., recalled his son telling him before he was shot to death at the base in 2012. He urged his son to tell his superiors. “My son said that his officers told him to look the other way because it’s their culture.”
...
The American policy of nonintervention is intended to maintain good relations with the Afghan police and militia units the United States has trained to fight the Taliban. It also reflects a reluctance to impose cultural values in a country where pederasty is rife, particularly among powerful men, for whom being surrounded by young teenagers can be a mark of social status.
Kan någon tala om vad som hänt med Granskning Sveriges filmer på Youtube? Är alla censurerade?
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Antar att du har sett den här filmen som är svar på Expressens uthängning av Granskning Sveriges "Erik Johansson"?
https://www.youtube.com/watch?v=HUM2pAjJOWg
Finns det någon valundersökningspoll av nyare datum på SH? Korvgubbe och Bonny de enda som röstar V eller sjuklöver? Eller finns det färskare troll på SH nuförtiden? Har inte hängt med.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|