Biltmore
Blood Group: Red
En klassisk "Tönt" helt enkelt....
Yoshi_gixxeRR skrev:2261763Fan, då hade du ju en kanonhelg ju
Kan det bli bättre
.../Yoshi
När vi var där, 85, så var det en tokig finne som körde sin hoj 3-4 på natten utan avgassystem tills den dogFärnbo skrev:2261810He he .....Inget är nytt under solen, det här gamla hederliga tricket var poppis redan i mitten på -80 talet och utfördes oftas på natten i Anderstorp under roadracing GP.
jepp, hade...MILKY skrev:2261855Tjena!
Ville bara kolla med dig om du hade/har en EVO o är med i EVO-klubben!
Mvh, EVOFIXEN ( Nicklas B )
För min också, efter en vecka så låter de ju ändå inte längre...Roger_SWE skrev:2261860För min del får dom gärna varva sönder sina motorer. Bara jag slipper betala kalaset genom min hojförsäkring, när dom gör FB på sin hoj!
andersbrink skrev:2261735Det är samma anledning till varför en treåring lägger sig på golvet och skriker och sparkar hejvilt omkrings sig, för att försöka få uppmärksamhet och bekräftelse.
/psykologen
Roger_SWE skrev:2261860För min del får dom gärna varva sönder sina motorer. Bara jag slipper betala kalaset genom min hojförsäkring, när dom gör FB på sin hoj!
Okej...tokmaa skrev:2261924Kan inget annat än hålla med på denna tråd...konstigt att ingen som verkligen varv-stopps-missbrukar sin hoj lagt in någon kommentar än?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|