Mamma mia!
Member of team R6
Hanterbarhet och effekt går inte alltid hand i hand.
Snoppkomplex?
Efter att ha kört en 600cc radfyra ville jag testa något som kändes maffigare (ljud, vibrationer, effekt på låga varv) men fortfarande var någorlunda sportigt. En 1000cc v-twin blev det!
min R6a gick för långsamt på bana.....så enkelt var det för mig. Och ja jag håller minst lika hög kurvfart med min Kawa som R6an
Jag kör dock bara bana men en 600 är inget för mig, vill ha ännu mer fart och acc.
Jo, jag håller med, det är jävligt jobbigt att sitta i damsadel å växla med högernSå man slipper bli skadad i höger ben av allt växlande på en 600.. plus att det är lite mer drag i dom 1000cc jag kört gentemot 600cc
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |