Mamma mia!
Member of team R6
Hanterbarhet och effekt går inte alltid hand i hand.
Snoppkomplex?
Efter att ha kört en 600cc radfyra ville jag testa något som kändes maffigare (ljud, vibrationer, effekt på låga varv) men fortfarande var någorlunda sportigt. En 1000cc v-twin blev det!
min R6a gick för långsamt på bana.....så enkelt var det för mig. Och ja jag håller minst lika hög kurvfart med min Kawa som R6an
Jag kör dock bara bana men en 600 är inget för mig, vill ha ännu mer fart och acc.
Jo, jag håller med, det är jävligt jobbigt att sitta i damsadel å växla med högernSå man slipper bli skadad i höger ben av allt växlande på en 600.. plus att det är lite mer drag i dom 1000cc jag kört gentemot 600cc
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |