Biltmore
Blood Group: Red
Markus, du är bara för söt......
Genpoolsargumenten har ju fullständigt pulveriserats av ice13 så hitta på nåt annat.
Btw. Varför har ingen dragit upp den genetiska defekten av extremt liten penis hos de flesta av jägarna? Det tycker jag vi ska diskutera nu. Varför har det blivit så? För liten genpool, för mycket banjo?
Men allvarligt, är du för eller emot vargjakt?
Som jag sa innan så är inte det viktiga att sätta bra skott. Att skjuta så fort det prasslar i buskarna är ju det som gäller. Har man tur skadeskjuter man djuret så det haltar iväg ut i skogen med blodspår efter sig och blir lätt att spåra upp, sjukt praktiskt!!
Markus, du är bara för söt......
Vi kan absolut diskutera penisstorlek här om det är ett särskilt intresse du har, men först får du
a) starta en egen tråd om ditt intresse
b) redogöra för hur många jägarpenisar du undersökt, samt varför
Det är faktiskt ett stort intresse. I Japan var jag kung och jag var inte rädd för att flasha upp den rejält på badhusen heller.
Vad är det för osanningar jag skrivit ?
Räcker det inte med obduktionsrapporten som källa nu ?
Var det fel på den också.
Vad är det för fakta jag inte kontrollerat ?
Dom var tillräckligt friska för att naturvårdsverket & länstyrelsen skulle kalla dom friska, och inte genetiskt avvikande.Skaka fram lite fakta själv istället för att bara gnälla på motståndarna.
Fixa fram riktig fakta som visar att dom skjutna vargarna var så sjuka/genetiskt störda att dom tvunget skulle avlivas.
(För att vara seriös. Hur noga undersöker Matin och hans kamrater de vargar han vill ha ihjäl?)
Jägares snoppar?
To do:
träffa aldrig BSZK IRL
Seså, iväg och skaffa underlag för ditt påstående.
Nja.
Det redovisas alltid som "eventuell skadeskjutning" om det är mer än en kula i djuret.
Vid all jakt riktar man noga vid första skottet.
Vid misstanke om att det tagit fel gäller det att få iväg ytterligare skott.
Var de då träffar är inte noga.
Ianavelsargumenten har ju fullständigt pulveriserats av ice13 så hitta på nåt annat.
Btw. Varför har ingen dragit upp den genetiska defekten av extremt liten penis hos de flesta av jägarna? Det tycker jag vi ska diskutera nu. Varför har det blivit så? För liten genpool, för mycket banjo?
Jag vet inte och jag tror inte det är hans uppgift heller.
Att han tror på dagstidningarna kan man ju förstå, men att du litar på något någon skriver på ett forum, som denne i sin tur hittat i dagstidningarna är lite lustigt.
Det trodde jag faktiskt inte om dig då verkar ha hyfsat koll annars.
Ok, men det känns ändå inte helt rätt med så många "skadeskjutna" vargar. Kan det vara så att man i sin iver att få skjuta varg drar iväg en bula aningen tidigt kanske?
Att han tror på dagstidningarna kan man ju förstå, men att du litar på något någon skriver på ett forum, som denne i sin tur hittat i dagstidningarna är lite lustigt.
Det trodde jag faktiskt inte om dig då verkar ha hyfsat koll annars.
Nejdå, allt sker med full kontroll. http://www.dn.se/nyheter/sverige/algjagare-skot-ihjal-skidakare
Emot. Jag tycker det känns som jag sagt det hela tiden?
För att jag anser att vargstammen inte är tillräckligt stabil för vakt. Man ursäktar jakten med fel anledningar, man pratar om genetiskt defekta vargar men resultatet var att ingen av dem skjutna vargarna hade några stora defekter. Det är väl dem två största anledningarna till att jag motsätter mig jakten.
Men om du vill föra en seriös diskussion kanske du själv ska vara seriös och inte börja med att försöka förlöjliga dom med andra åsikter...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|