Varning! Köpte ni salami på Lidl?

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
Harley custom 110"
bojkotta det där jävla Lidl! Har aldrig handlat där och kommer aldrig göra det :fatta!

MikkE

Guest
Gothmog skrev:
Du måste bara dra dit och ta dig en titt på de berömda kassorna i alla fall! :D
Åååååh! Hatar dem! Fattar inte hur man kan ha 10 meter rullband och en halv kvadratmeter "där-man-packar-alla-grejjer-plats"

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Skulle aldrig handla där.

Anledningen till att tex kött är billigt där är att det inte är 100% kött. 5-10% var vatten om jag inte minns fel, stod en artikel i GT(?) för ett par veckor sedan. Sen hade de importerat kött till Tyskland och packat om det där och sen kallades det för tyskt kött men du har ingen aning om varifrån det kommer. :huvet

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Våga vägra tyskmat. Efter deras 98% köttfärs så råder total bojkott mot LIDL i detta hem. Om det hade varit jag som bestämde vill säga för damen går dit titt som tätt ändå, dock inte jag.

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Att köpa veckans matvaror på Lidl är inget jag skulle göra, fy fasiken.
Men då och då sticker jag ner och köper lite billigt godis! De har riktigt fina belgiska chokladsnäckor och tyskt choklad till fina priser! :tummenupp

goodspeed

I've seen your daughter, man she's cute.
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 -05
Jag brukar köpa en cloetta kexchoklad och betala med kort.

5 kr/st = billigt, -4 kr för lidl (bankavgift). =)

Pebl

Flyter fram
Gick med
17 Oct 2003
Hoj
-06 BMW R1200S,-99 BMW K1200LT
Jaaaa....
Lidl är verkligen livsfarligt att handla på, Tydligen är hela tyskland lamslaget pg.a. att alla i befolkningen dött efter att ha handlat tysk mat istället för finfin importerad mat från sverige.......

-eller om det var nåt jag drömde efter att ha lyssnat på för mycket LRF-propaganda....?

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Pebl skrev:
Jaaaa....
Lidl är verkligen livsfarligt att handla på, Tydligen är hela tyskland lamslaget pg.a. att alla i befolkningen dött efter att ha handlat tysk mat istället för finfin importerad mat från sverige.......

-eller om det var nåt jag drömde efter att ha lyssnat på för mycket LRF-propaganda....?

haha precis, det är COOP med flera som lurar i svenska folket att de tyska produkterna är sämre, jag har bara haft positiva erfarenheter från Lidl! :tummenupp

carlan

Make Yourself Heard
Gick med
3 May 2003
Hoj
cbr900rr
UrbanTiger skrev:
Huf kan man lura hela det tyska folket utan att svenskarna ska kunna gå på samma bluff :va
Det är samma skit du köper på vilken butik som helst. Man blitr lurAD VILKET SOM :gnissla

Nu har ju knappast tyskarna visat sig vara specielt svår lurade, om man ser tillbaka lsisådär en 60 år i tiden... :rofl

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024