Eftersom många har varit där nu för att köpa MC-grejor vill jag bara uppmärksamma er på något.
http://www.sr.se/orebro/nyheter/artikel.asp?artikel=605271
http://www.sr.se/orebro/nyheter/artikel.asp?artikel=605271
robbandalal skrev:bojkotta det där jävla Lidl! Har aldrig handlat där och kommer aldrig göra det
Åååååh! Hatar dem! Fattar inte hur man kan ha 10 meter rullband och en halv kvadratmeter "där-man-packar-alla-grejjer-plats"Gothmog skrev:Du måste bara dra dit och ta dig en titt på de berömda kassorna i alla fall!
MikkE skrev:Åååååh! Hatar dem! Fattar inte hur man kan ha 10 meter rullband och en halv kvadratmeter "där-man-packar-alla-grejjer-plats"
Humor!Gothmog skrev:
Markus skrev:Lidl? Handlar folk där? På riktigt alltså?
Knappast. Ingen jag känner handlar där, eller har ens "provhandlat".Bo_jahn skrev:Om en stor del av sveriges befolkning klassas som "folk", är svaret ja.
Det är väl som med Bingolotto ingen spelar, men ändå säljs en j*vlaHeinrich skrev:Knappast. Ingen jag känner handlar där, eller har ens "provhandlat".
Pebl skrev:Jaaaa....
Lidl är verkligen livsfarligt att handla på, Tydligen är hela tyskland lamslaget pg.a. att alla i befolkningen dött efter att ha handlat tysk mat istället för finfin importerad mat från sverige.......
-eller om det var nåt jag drömde efter att ha lyssnat på för mycket LRF-propaganda....?
UrbanTiger skrev:Huf kan man lura hela det tyska folket utan att svenskarna ska kunna gå på samma bluff
Det är samma skit du köper på vilken butik som helst. Man blitr lurAD VILKET SOM
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|