Vart är du Peuter ???

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Petnoga: det heter inte OM Gruppen utan tidigare OM AB och numer OMHEX. "OMHEX is made up of two divisions: OM Technology and HEX Integrated Markets. " Jobbar där, snart heter vi nåt annat...

Bingo skrev:
På OM-gruppens hemsida kan man skapa fiktiva portföljer som man kan köpa och sälja till, precis som på riktigt, men utan att blanda in pengar.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
TokJohan skrev:
Det finns kanske många (inte jag) som med all rätt e rejält förbannade på dig och som gick på ditt skitsnack om att aktien Pricer skulle gå upp som en raket :kocko

1000 % på ett par år sa du :lol

Detta är ett utklipp från din tråd för ett tag sedan
citat :
Jag är så jäkla säker på vad jag vet om detta bolag så jag här skrivandes stund detta lovar att jag endast iförd hjälm ska köra slingerbulten en vända om inte pricers aktiekurs gått upp med 100% från dagens kurs på 1,48 fram tills 27 september i år... förutsatt att det inte finns några yttre omständigheter som påverkar börsen typ krig eller terror.
slut citat :

Jag skojköpte aktier då när den tråden skapades för 21900 kr och är idag värda ca 15500 kr vilket är minus 27,4 %.. :tummenupp

Det bli nog kallt för dig på slingerbulten om den inte fär en jävla fart och
börjar stiga snart !

(jag har inget imot dig personligen förrutom att det är jävligt puckat att gå ut på ett forum och garantera människor man inte känner en jävla MASSA stålar !

Lycka till Peuter !

// TOK :fyllisar

Ska du säga, kolla dumhuvet jag då:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=37223&highlight=pricer

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
Pricer värderas nu till ca 500 miljoner
Nettoomsättning 29,2 (13,4) MSEK
Resultat efter skatt -7,2 (-16,3) MSEK
Resultat per aktie -0,02 (-0,05) SEK
Ett tretiotal anställda.

Väldigt utspädd aktie som är väldigt övervärderad i förhållande till bolagets siffror.
Produkten är iof ganska bra men det finns bättre helhetslösningar för butiker.

---
Framfab är också en väldigt utspädd aktie. Värdering 700 miljoner. 1,15miljarder aktier.

---

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Blir lite trött på en del folk.. Jag har träffat Peuter IRL under någon Torsdagskörning och fick intrycket av att han var en rätt reko kille. Har inte hängt med så mycket i de trådar som diskuterats men lite har jag läst och min uppfattning var ju att det inte bara var Peuter som var lite väl "PÅ".

Många gömmer sig bakom en identitet här på sporthoj som de inte kan hålla när det väl kommer till kritan.

Hmm.. vet inte vad jag vill komma fram till, men tycker man inte skall dömma folk för hårt för vad de skriver på forumet, bättre att skaffa sig en uppfattning i verkligheten.

Mr J efter ett par glas för mycket :crash

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Mr J skrev:
Blir lite trött på en del folk.. Jag har träffat Peuter IRL under någon Torsdagskörning och fick intrycket av att han var en rätt reko kille. Har inte hängt med så mycket i de trådar som diskuterats men lite har jag läst och min uppfattning var ju att det inte bara var Peuter som var lite väl "PÅ".

Många gömmer sig bakom en identitet här på sporthoj som de inte kan hålla när det väl kommer till kritan.

Hmm.. vet inte vad jag vill komma fram till, men tycker man inte skall dömma folk för hårt för vad de skriver på forumet, bättre att skaffa sig en uppfattning i verkligheten.

Hur ska det gå till?, här är vi på nätet på ett forum, här kan vi bara bilda oss en uppfattning utifrån det nån skriver.

Sen är det struntsamma var han är för min del och jag tror inte han kommer utföra nån nakenåkning heller.

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Mr J skrev:

Därför skrev jag att jag inte hade något imot honom, eftersom jag aldrig pratat med killen mer än här på forumet.
MEN
Går man ut med att man garanterar folk att bli rik på en sån osäker sak som aktier tycker jag personligen att man är helt ute och cyklar !
Och jag tycker det är väldigt puckat.

OCH ja det är några månader kvar tills den 27 sept allt kan hända men det har väl inte riktigt varit det raket han lovade snarare en ubåt !
Och jag visste inte att han var bannad och hade hoppas på ett uttalande från hans sida !

GO OCH GLAD KEXCHOKLAD .....................SKÅL...................

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
DanTheMan71 skrev:
Rave! Vet inte vad du köpt Pricer på men var lugn..Är inte heller nöjd med kursen just nu.Många grejer på G just nu.
Yeah, sure... :rolleyes:

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Bingo skrev:

Ey Bingopolaren, kan dunte låna mej en tusing. Jag har värsta dealen på gång. Nästa vecka, ja lovar, du får två papp tebaka. Fan, grejer händer snabbt nu. Baddabom baddabing, värsat grejen ja lovar. Haru en tusing eller!

gladh

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Lugn o fin nu

Hej där,

Klart jag står vid mitt ord... den 27 sept hahaha hoppas på en brittsommar då...

TokJohan skrev:
Det finns kanske många (inte jag) som med all rätt e rejält förbannade på dig och som gick på ditt skitsnack om att aktien Pricer skulle gå upp som en raket :kocko

1000 % på ett par år sa du :lol

Detta är ett utklipp från din tråd för ett tag sedan
citat :
Jag är så jäkla säker på vad jag vet om detta bolag så jag här skrivandes stund detta lovar att jag endast iförd hjälm ska köra slingerbulten en vända om inte pricers aktiekurs gått upp med 100% från dagens kurs på 1,48 fram tills 27 september i år... förutsatt att det inte finns några yttre omständigheter som påverkar börsen typ krig eller terror.
slut citat :

Jag skojköpte aktier då när den tråden skapades för 21900 kr och är idag värda ca 15500 kr vilket är minus 27,4 %.. :tummenupp

Det bli nog kallt för dig på slingerbulten om den inte fär en jävla fart och
börjar stiga snart !

(jag har inget imot dig personligen förrutom att det är jävligt puckat att gå ut på ett forum och garantera människor man inte känner en jävla MASSA stålar !

Lycka till Peuter !

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Bikerbitch skrev:
Peuter är en schyst och trevlig kille. Strunta i att läsa hans tips om att köpa aktier så har ni ju ett problem mindre.

Ser man på, även BB behärskar konsten att vara ironisk. :tummenupp

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Bikerbitch skrev:
Strunta i att läsa hans tips om att köpa aktier så har ni ju ett problem mindre.
Vaddå då, menar du att det ät bättre för forumet och forumets medlemmar att hans snick-snack får stå oemotsagt? Vi bedömer inte Peuter som person utan det han skriver här.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Bingo skrev:
Vaddå då, menar du att det ät bättre för forumet och forumets medlemmar att hans snick-snack får stå oemotsagt? Vi bedömer inte Peuter som person utan det han skriver här.

Struntsamma. Jag skall inte ge mig in i denna diskussion. Jag har träffat Peuter och han är trevlig. Att han sen skriver saker på forumet är hans problem. Det finns många här inne som skriver lustiga saker. För det måste man inte starta en ny tråd och börja tjafsa om det igen.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Struntsamma. Jag skall inte ge mig in i denna diskussion...
Det är nog lika bra eftersom du inte verkar begripa riktigt.

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Det börjar dra ihop sig

Nu är det en dryg månad kvar till 27:e september. Pricer står i 1,44. Enligt Peuters prognos skall aktien stå i 2,96 vid ovan nämnda datum. Annars blir det show på Slingerbulten.
:D :D :D

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jaha, någon som tänker filma?

Jag är inte säker på att jag vill se filmen, men vetskapen om att det finns på film skulle kännas helt okej, faktiskt.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha