Vart ska man ragga för att hitta en brud som kör mc?

Johnsen

Rock`n`Roll!
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Honda xr650r sm -00, Husqvarna te 570 -01, Honda CRF450 HM -03
Mattias skrev:
Fast de flesta tjejer som kör hoj är psykofarmaka-knaprande madrasser. Watch out!
Haahaahaahaa.. jasså
vet inte riktigt om jag vågar fråga nåt om det.
Vill du kanske berätta nåt om det?
 

Luckygirl

Adrenalin
Gick med
6 Feb 2005
Ort
Borås
Hoj
YZF R6-05
åtsittande läder? det är farten och att alla ligger lika.. man vet inte vem människan är förän hjälmen åker av.. tjejer kollar åt mej med ;) hah..
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
Twosaint skrev:
Men då ska jag låna tråden och ställa en fråga.

Det händer ju titt som tätt att brudar säger att dom vill åka. ´Hela förra sommaren svarade jag "fixa fram en hjälm får du åka" eller att hon måste fixa utrustning. Några gånger lånade jag utrustning för ändamålet. Har funderat på att köpa in en hjälm, typ S eller XS. Dock kan jag ju inte köpa ett skinnställ som passa alla brudar och man vill ju inte skjutsa dom utan skydd, kul att gå ikull hon ser ut som nån har misshandlat henne med ett rivjärn och själv borstar man bort skiten från skinnstället.

riskerar ni tjejens säkerhet och kör ändå ?

Vadå titt som tätt???? Hur fan lyckas man? Jag har aldrig blivit tillfrågad :huvet
Är det för att jag kör offroadare och i goretex? Är inte det lika sexigt???
Vafan, nu blir ja syr, kan inte fler fråga mig?!?!?! :gnissla
 

Johnsen

Rock`n`Roll!
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Honda xr650r sm -00, Husqvarna te 570 -01, Honda CRF450 HM -03
RoLLER skrev:
Vaddå alla ligger lika? :va

Ligger man med mig så får man uppleva nåt utöver det vanliga!

Haha ge fan nu, det här är min raggtråd! :lol
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
Twosaint skrev:
Men då ska jag låna tråden och ställa en fråga.

riskerar ni tjejens säkerhet och kör ändå ?

jag brukar först å främst se till att dom är medvetna om riskerna, sedan beror det ju på om det är en "planerad" körninge, eller något som bara dyker upp...

är det planerad körning lånar jag oftast ihop utrustning då tjejer inte brukar våga ringa vänner å fråga...
om det är en oplanerad körning där jag råkat fråga, "ska du med på en liten tur?" brukar jag faktiskt låna ut min skinnjacka. byxerna brukar inte åka av då det endast är kalingar under dom... lånar själv den tjockaste jacka som går å få tag i med kort varsel.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
RoLLER skrev:
Ligger man med mig så får man uppleva nåt utöver det vanliga!
Ha ha ha,du menar att dom får uppleva det sämsta ligg dom nånsin haft då eller :rofl :tungan
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
exiteme skrev:
Ställ upp som handledare... Det var så jag hittade min make. Jag sökte handledare, han svarade och det bidde lööööööööööve! :kär Ett mc-bröllop och en bebis blev resultatet :tummenupp (Iofs så hittade jag maken på bike.se men sporthoj.com går nog lika bra)
Men han kommer ju måsta skriva att det absolut måste va åt en tjej,blir inte det lite suspekt tror du?I ditt fall så annonserade du väl kort o gott efter en handledare o så "råkade" det bli en kille :tungan Blir ju jobbigt om han får svar från en massa fjuniga snubbar som vill ha honom som handledare menar jag. :)
 

Johnsen

Rock`n`Roll!
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Honda xr650r sm -00, Husqvarna te 570 -01, Honda CRF450 HM -03
Yarifol skrev:
Hehe, än är väl ingen säsong? Sen så är det ju en del papper som ska ordnas :tummenupp
Att åka motorcykel kräver en hel del teori ska du veta..
Så om vi tittar på lite kurvor hemma hos mig så ska du se att du lär dig ett och annat nytt.. :tungan
 

Benny Bubbla

Jorå så att.......
Gick med
30 Jun 2004
Ort
Sandviken
Hoj
honda crf450r
Twosaint skrev:
Men då ska jag låna tråden och ställa en fråga.

Det händer ju titt som tätt att brudar säger att dom vill åka.
riskerar ni tjejens säkerhet och kör ändå ?

Jag löste det så att jag låna ut cykeln några gånger till farsan. Så han också blev såld, så då har ju mor hux flux ett skinnställ så hon kan sitta på bakom far på hans cykel. Sen hade inte exet någon större nytt av ett skinnställ så jag la beslag på det.
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
ktmjacke skrev:
Men han kommer ju måsta skriva att det absolut måste va åt en tjej,blir inte det lite suspekt tror du?I ditt fall så annonserade du väl kort o gott efter en handledare o så "råkade" det bli en kille :tungan Blir ju jobbigt om han får svar från en massa fjuniga snubbar som vill ha honom som handledare menar jag. :)

nu råkar det nog vara så att det finns fler killar som är handledare än tjejer, så tror tyvärr inte den där tekniken kommer hålla så jäkla bra... :näsblod
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Fluxir skrev:
nu råkar det nog vara så att det finns fler killar som är handledare än tjejer, så tror tyvärr inte den där tekniken kommer hålla så jäkla bra... :näsblod
Ehhhhh!!!Tyckte det va precis det jag skrev lixom :3freak
 

MrsIce

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2005
Ort
Alingsås
Hoj
BMW R 1150R Rockster
Johnsen skrev:
Att åka motorcykel kräver en hel del teori ska du veta..
Så om vi tittar på lite kurvor hemma hos mig så ska du se att du lär dig ett och annat nytt.. :tungan

Vadå för kurvor? :rolleyes:
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
ktmjacke skrev:
Men han kommer ju måsta skriva att det absolut måste va åt en tjej,blir inte det lite suspekt tror du?I ditt fall så annonserade du väl kort o gott efter en handledare o så "råkade" det bli en kille :tungan Blir ju jobbigt om han får svar från en massa fjuniga snubbar som vill ha honom som handledare menar jag. :)


Kan inte du bli min handledare Jacke :kär

Grrrrrrr
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top