Mattias skrev:Fast de flesta tjejer som kör hoj är psykofarmaka-knaprande madrasser. Watch out!
Vad menas ??
Mattias skrev:Fast de flesta tjejer som kör hoj är psykofarmaka-knaprande madrasser. Watch out!
Haahaahaahaa.. jassåMattias skrev:Fast de flesta tjejer som kör hoj är psykofarmaka-knaprande madrasser. Watch out!
Twosaint skrev:Men då ska jag låna tråden och ställa en fråga.
Det händer ju titt som tätt att brudar säger att dom vill åka. ´Hela förra sommaren svarade jag "fixa fram en hjälm får du åka" eller att hon måste fixa utrustning. Några gånger lånade jag utrustning för ändamålet. Har funderat på att köpa in en hjälm, typ S eller XS. Dock kan jag ju inte köpa ett skinnställ som passa alla brudar och man vill ju inte skjutsa dom utan skydd, kul att gå ikull hon ser ut som nån har misshandlat henne med ett rivjärn och själv borstar man bort skiten från skinnstället.
riskerar ni tjejens säkerhet och kör ändå ?
Luckygirl skrev:alla ligger lika..
RoLLER skrev:Vaddå alla ligger lika?
Ligger man med mig så får man uppleva nåt utöver det vanliga!
Johnsen skrev:Hmm handledare?
Hur blir man en sån då?
Nämn tid och plats..Yarifol skrev:Du kan få bli min handledare
Ha ha ha,du menar att dom får uppleva det sämsta ligg dom nånsin haft då ellerRoLLER skrev:Ligger man med mig så får man uppleva nåt utöver det vanliga!
Johnsen skrev:Nämn tid och plats..
Men han kommer ju måsta skriva att det absolut måste va åt en tjej,blir inte det lite suspekt tror du?I ditt fall så annonserade du väl kort o gott efter en handledare o så "råkade" det bli en kille Blir ju jobbigt om han får svar från en massa fjuniga snubbar som vill ha honom som handledare menar jag.exiteme skrev:Ställ upp som handledare... Det var så jag hittade min make. Jag sökte handledare, han svarade och det bidde lööööööööööve! Ett mc-bröllop och en bebis blev resultatet (Iofs så hittade jag maken på bike.se men sporthoj.com går nog lika bra)
Att åka motorcykel kräver en hel del teori ska du veta..Yarifol skrev:Hehe, än är väl ingen säsong? Sen så är det ju en del papper som ska ordnas
Det händer ju titt som tätt att brudar säger att dom vill åka.
ktmjacke skrev:Men han kommer ju måsta skriva att det absolut måste va åt en tjej,blir inte det lite suspekt tror du?I ditt fall så annonserade du väl kort o gott efter en handledare o så "råkade" det bli en kille Blir ju jobbigt om han får svar från en massa fjuniga snubbar som vill ha honom som handledare menar jag.
Ehhhhh!!!Tyckte det va precis det jag skrev lixomFluxir skrev:nu råkar det nog vara så att det finns fler killar som är handledare än tjejer, så tror tyvärr inte den där tekniken kommer hålla så jäkla bra...
Johnsen skrev:Att åka motorcykel kräver en hel del teori ska du veta..
Så om vi tittar på lite kurvor hemma hos mig så ska du se att du lär dig ett och annat nytt..
ktmjacke skrev:Men han kommer ju måsta skriva att det absolut måste va åt en tjej,blir inte det lite suspekt tror du?I ditt fall så annonserade du väl kort o gott efter en handledare o så "råkade" det bli en kille Blir ju jobbigt om han får svar från en massa fjuniga snubbar som vill ha honom som handledare menar jag.
Asfaltskurvor, diskutera kurvtagningsteknig helt enkelt, motstyrning osv..Yarifol skrev:Vadå för kurvor?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|