aron... skrev:Tjenna...
Vartider på sviestad..kompisen och teamchefen har varvekord där på 52 nånting "Lasse Carlbark"...
Själv har jag varvat runt på låga 54..
Bara så ni får reda på vad som gäller..
Ha det gött..
Mvh Aron
aron... skrev:Tjenna...
Vartider på sviestad..kompisen och teamchefen har varvekord där på 52 nånting "Lasse Carlbark"...
Själv har jag varvat runt på låga 54..
Bara så ni får reda på vad som gäller..
Ha det gött..
Mvh Aron
Torkel skrev:Varvrekordet är 51.82 av Jörgen Hållinder 1997, vet att Carlbark körde 52.00 på SM 2000 och det gäller nog som varvrekord för SS600 men inte totalt. Jag har kört på 1.00.22 med Aprilia RS250.
Hållinder körde som en gud, hojen gick så in i h-e och banan har bara blivit sämre sen det släpptes in bilar på den.Nyteknik skrev:Att varvrekordet från -97 har stått sig så länge. Var Hållinder så ruskig eller har banan byggts om sedan dess? Materialstandarden har ju höjts enormt sedan -97 och tillgången på snabba förare verkar god.![]()
Nyteknik skrev:Att varvrekordet från -97 har stått sig så länge. Var Hållinder så ruskig eller har banan byggts om sedan dess? Materialstandarden har ju höjts enormt sedan -97 och tillgången på snabba förare verkar god.![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |