Mattias skrev:
Det var då nån tjuvstartade. Johan Karlsson, kanske? Minnet är inte så starkt. Jag har sett dig på Rörken, så SÅ osynlig är du inte. Har du 125-an kvar?
Jepp Karlsson tjuvade därav stiggy släppte förbi mig, det var nåe med att han lärde bli 3:a om Johan var före.
Föresten vad har hänt med Johan Har inte sett av honom sen -96 han var ju ganska grymm men lika dryg ibland(men konstigt nog så kom jag bra överäns med honom), tex inför detta sista race så skulle vi göra så å så så han skulle få SM-titlen

jaja det vart ju som det vart ju.
Föresten det var ju inte Johan som kämafe om SM var det inte han men den röda hojen(glömt namnet kanskle tägtlund eller nåe liknande?), då måste det varit för honom vi skulle köra jaja iaf så åkte jag fortare på rakan än Tägtlunds-Asparhoj det retade honom hemskt, som han sa du har fanimig tur med alla motorer du har

.
Men men det är ju jag som filar å sliper å bestyckar jaja mina hojar var alltid bland dom snabbaste iaf(125án var redan tidigare trimmad men jag byggde om toppen på den bara, allt enligt mentor Olsson).
Jo lite skryt nu när jag är lite yr i huvudet man allt är sant å jag är fruktansvärt stolt över det jag lyckades prestera i SM med den budget jag hade.
Den var ca 1/10 av stiggys å ändå lyckades jag sätt varvtidert som var runt 0,1-0,4 efter hans, på race var det helt annat pga av att jag helt försakade min kondition men det är bara pga är så j.. lat men men kul var det iaf.