Veckans bankörning

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Är det nån som har ett växelstag. M6 tror jag det är. 16-18cm lång. Ni vet. En så som e höger gängad i ena änden å vänstergängad i andra.

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Är det nån som har ett växelstag. M6 tror jag det är. 16-18cm lång. Ni vet. En så som e höger gängad i ena änden å vänstergängad i andra.

Hade bara 2 en som är 17.5 och den andra är 18.5. Vad du välja kompis Den ena 32000kr och den andra 43000kr eller euro, vad du säga kompis.:D
Tar med bägge, så ta med det stora checkhäftet.:D:D:D:D

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r

Hoppas att det fungerar bra med staget.

Det hade varit kul att vara med och köra, men hade tyvärr inte möjlighet att få ledigt från jobbet.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Jag bugar för alla hjältar som ställde upp och gjorde bandagen idag möjlig. STORT TACK till er alla :Bugar Kanonväder och massor av körning. Själv fick jag väl ihop drygt 100varv och över 20mil, men flera körde mycket mer.

Har nyss lagt ut ca 120st bilder i bildgalleriet på N-TRADE RACING webben. http://www.n-trade.se/racing

PS. Det blev en del filmat också och jag lägger ut film så fort jag hinner.

Bifogat

• IMG_1017.jpg
    IMG_1017.jpg
    122 KB · Visningar: 66
  • IMG_1030.jpg
    IMG_1030.jpg
    193.9 KB · Visningar: 71
  • IMG_1078.jpg
    IMG_1078.jpg
    238.7 KB · Visningar: 70
  • IMG_1079.jpg
    IMG_1079.jpg
    110.6 KB · Visningar: 67
  • IMG_1134.jpg
    IMG_1134.jpg
    88.7 KB · Visningar: 65
  • IMG_1031.jpg
    IMG_1031.jpg
    159.4 KB · Visningar: 71

Who Dare Wins

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2010
Hoj
R1-08 Såld R1-02 Såld R1-98 (stulen)
Bra jobbat Kenneth, snygga bilder!

Som sagt, tackar för gårdagen. Kul att det blev några tappra själar som dök upp.

Vi ses nästa säsong :tummenupp.

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.

j0hanna

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -01
Tack allesammans för en trevlig sensommardag på banan :) Du hade fotat flitigt Kenneth, roligt med lite bilder!
Skrik till om det blir någon mer körning innan vintern :)

danke

KLÄPPAKUNGEN
Gick med
18 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSXR-1000 k7
Tack alla,det blev 259,9 roliga km .Bra och många roliga bilder Kenneth .Tills vi ses nästa gång ha det bra allihopa ....:tummenupp

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ja tack än en gång, och roligt att ni gillade bilderna. Tyvärr inte samma grymmeupplösning och kvalité som bilderna från någon av fotograferna t.e.x nettefoto.se som brukar komma upp och fota oss när vi kör, men vi har i alla fall lite minnesbilder från dagen att njuta av till vintern.

Jag har dessutom tittat på filmsekvenserna från dagen och det syns faktiskt bra. Flera av er kom med på film :) så jag skall försöka klippa ihop lite och lägga ut så fort jag har tid. Håll som vanligt utkik på N-TRADE RACING webben.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ja de blev en del filmat:) klipper o klistrar ja me,å självklart ska du få en kopia Kenneth,me Corroded på:yoparty
Underbart att ni också fick ihop film Matte!!! Å Corroded är hur grymma som helst!!! Var på releasepartyt för nya skivan och konserten i Lördagskväll :yoparty
När det gäller mina filmer så har N-TRADE RACING en deal med Takida sedan vi började lägga ut film att vi använder deras musik på racingfilmerna. Så på min film blir det helt naturligt Takidamusik
Snart är min film utlagd :tummenupp

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
Det verkar bara vara mig filmen inte fungerar för...
Blir bara en massa grå suddig massa, i VLC. :va

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Tack alla,det blev 259,9 roliga km .Bra och många roliga bilder Kenneth .Tills vi ses nästa gång ha det bra allihopa ....:tummenupp

26mil!!! Det är nog toppnotering!! Faan va fränt :tummenupp

Ja jag har skyndat.. :) så den finns sedan igår utlagd på N-TRADE RACING webben.
Och man hittar alla filmer under menyvalet Filmer.[/QUOT]

Ditt stativ fyllde sin funktion väl, blev inte ens åksjuk av filmen :)
Ja det fungerade mycket bättre än jag trodde :) å roligt att du inte blev åksjuk av filmen. Det bästa är ju hjälm- eller gyrokamera. Skaffar nog nåt sånt till nästa säsong.

Det verkar bara vara mig filmen inte fungerar för...
Blir bara en massa grå suddig massa, i VLC. :va

Kolla på den i Windows Media Player som Johanna föreslår. Då blir det bättre. Det är ju wmv format på filmen. Tog det för det blev minsta filstorleken i mitt program. Grattis på födelsedagen förresten anze :cpparty :)

Last edited:

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
Ja jag har skyndat.. :) så den finns sedan igår utlagd på N-TRADE RACING webben.
Och man hittar alla filmer under menyvalet Filmer.

Kanoonfilm å fina kort, REESPEKT som vanligt. :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024