Gulleplutt
#24, Rookie 1000
Är det nån som har ett växelstag. M6 tror jag det är. 16-18cm lång. Ni vet. En så som e höger gängad i ena änden å vänstergängad i andra.
Är det nån som har ett växelstag. M6 tror jag det är. 16-18cm lång. Ni vet. En så som e höger gängad i ena änden å vänstergängad i andra.
Underbart att ni också fick ihop film Matte!!! Å Corroded är hur grymma som helst!!! Var på releasepartyt för nya skivan och konserten i LördagskvällJa de blev en del filmat klipper o klistrar ja me,å självklart ska du få en kopia Kenneth,me Corroded på
Ja jag har skyndat.. så den finns sedan igår utlagd på N-TRADE RACING webben.Kanon skynda lägg ut filmen
Ja jag har skyndat.. så den finns sedan igår utlagd på N-TRADE RACING webben.
Och man hittar alla filmer under menyvalet Filmer.[/QUOT]
Ditt stativ fyllde sin funktion väl, blev inte ens åksjuk av filmen
Kikade inte på den i VLC, men traditionella Windows Media Player fungerar den fint med iafDet verkar bara vara mig filmen inte fungerar för...
Blir bara en massa grå suddig massa, i VLC.
Tack alla,det blev 259,9 roliga km .Bra och många roliga bilder Kenneth .Tills vi ses nästa gång ha det bra allihopa ....
Ja det fungerade mycket bättre än jag trodde å roligt att du inte blev åksjuk av filmen. Det bästa är ju hjälm- eller gyrokamera. Skaffar nog nåt sånt till nästa säsong.Ja jag har skyndat.. så den finns sedan igår utlagd på N-TRADE RACING webben.
Och man hittar alla filmer under menyvalet Filmer.[/QUOT]
Ditt stativ fyllde sin funktion väl, blev inte ens åksjuk av filmen
Det verkar bara vara mig filmen inte fungerar för...
Blir bara en massa grå suddig massa, i VLC.
Kolla på den i Windows Media Player som Johanna föreslår. Då blir det bättre. Det är ju wmv format på filmen. Tog det för det blev minsta filstorleken i mitt program. Grattis på födelsedagen förresten anze
Ja jag har skyndat.. så den finns sedan igår utlagd på N-TRADE RACING webben.
Och man hittar alla filmer under menyvalet Filmer.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|