Velox Mc Sundsvall

what

Ny medlem
Gick med
27 May 2008
Ort
sundsvall
Hoj
yamaha
Så kan man se på det eller...... det finns alltid en skara personer som är blyga och kanske inte törs ta kontakt med en grupp människor som ger fel signaler men han får då skylla sig själv.... (tänker rent allmänt i livet utan att peka ut nån grupp)
 

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Hej som i hockey puck!
Nyss hemkommen ifrån en liten tur i vårvärmen. Inga blåvita killar och tjejer där jag körde iaf.
Var till kärleken på jobbet och snackade lite. Vi skulle behövas träffa lite för att fin slipa på Norge resan. I nu läget är vi sju stycken. Finns det fler som är sugna? Skulle behöva veta inom en snar framtid, för att kunna boka stugor.
 

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Timrås Guldkust
Hoj
Suska K5a 1000
Hej som i hockey puck!
Nyss hemkommen ifrån en liten tur i vårvärmen. Inga blåvita killar och tjejer där jag körde iaf.
Var till kärleken på jobbet och snackade lite. Vi skulle behövas träffa lite för att fin slipa på Norge resan. I nu läget är vi sju stycken. Finns det fler som är sugna? Skulle behöva veta inom en snar framtid, för att kunna boka stugor.

Ja du har tur du...själv fick man eskort nästan ända hem till dörren :D
Träffade några av grabbarna ikväll så vi surrade lite om resan...tror de kommer bli kanon de där:tummenupp
Men vi ska ju snart ut på den planerade lååååånga dax trippen..me efterföljande partaj..så vi kan väl bestämma oss då då?

TRX850 o jag tänkte åka till Östersund på lördag om vädret tillåter! fler som är sugen?
http://www.motormassan.nu/start~3.php

Jag kan ju inte bli me pga tävlingar...men sköt er snyggt så ni inte hamnar på nån rulle bara :pannkyss
 
Last edited:

Oldman

Guest
Får väl heta och göra och köra hur fan man vill. Huvudsaken är väl att man har skoj ihop eller?
Finns alltid en skara personer som ställer sig utanför grupper innan de ens träffat folket i fråga men då har man ju uteslutit sig själv och inte stött på en sluten klubb.

Glad sommar alla mc-burna:) .
och vem är han som lägger sig i!!! Mera klubbar och forum.
 

Härnöante

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Ort
norrut
Hoj
såld
Det är ett fritt land, tur är väl det. Var absolut inte meningen att göra någon besviken eller ledsen med mitt tidigare inlägg. Hoppas verkligen att ni som inte har någon att åka med hittar kamrater som passar in för era önskemål och att ni som tillhör klubbar har ruskigt kul i sommar.

Lägg inte ner tråden, jag tycker det är skoj att se bilder och läsa om vad alla hittar på nu då man inte åker själv:) .
 

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Timrås Guldkust
Hoj
Suska K5a 1000
Det är ett fritt land, tur är väl det. Var absolut inte meningen att göra någon besviken eller ledsen med mitt tidigare inlägg. Hoppas verkligen att ni som inte har någon att åka med hittar kamrater som passar in för era önskemål och att ni som tillhör klubbar har ruskigt kul i sommar.

Lägg inte ner tråden, jag tycker det är skoj att se bilder och läsa om vad alla hittar på nu då man inte åker själv:) .

Ante...vill bara säga till dej att de är absolut ingen av oss övriga.. som normalt skriver i Velox tråden..som har nåt emot dina åsikter här :) tvärtom...men tänkte på en sak...om du tänker efter så känner man ju igen mönstret..att regga sej anonymt och sen gasa på med massa ovidkommande saker som eg inte är rellevanta..aja..du har ju oxå hängt med länge o vet hur det funkar..:tummenupp
Å klart vi har kvar tråden..de ska va Swedie som får stänga ner den isof..:D
Men du..hör av dej om du vill låna hojen min nånting..:pannkyss
 

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
600RR -05 STUNT
att du bara orkar!! va fan gå in på sundsvalls camping klubb och säg att dom inte få åka husvagn med dig i sommar häller!!! alla får väl starta en klubb om dom vill! sluten eller icke sluten! starta en tråd då där du skriver varje gång du ska ut och köra så kanske du mår bättre!!
 

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Logga

Fler loggor!
Vi behöver bestämma oss nu. Så att vi får våra tröjor
 

Bifogat

  • Velox-s-vall-1test.gif
    Velox-s-vall-1test.gif
    19.6 KB · Visningar: 86
  • Velox-s-vall-dragon.gif
    Velox-s-vall-dragon.gif
    23.4 KB · Visningar: 84
  • Velox-s-vall-test-2.gif
    Velox-s-vall-test-2.gif
    22.3 KB · Visningar: 96

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Något att lägga in under loggan kanske?

Är detta något av intresse?
 

Bifogat

  • 34899.jpg
    34899.jpg
    212 KB · Visningar: 106
  • 110696_gif_280x210.gif
    110696_gif_280x210.gif
    9.7 KB · Visningar: 488
  • arrow-dragon.jpg
    arrow-dragon.jpg
    28.2 KB · Visningar: 91
  • t_tribal_dragon_120.jpg
    t_tribal_dragon_120.jpg
    27.4 KB · Visningar: 96
  • winged-dragon-2.jpg
    winged-dragon-2.jpg
    28.2 KB · Visningar: 86

vajb

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Z1000 2010
Ni skulle ju kunna göra nåt i stil med nedan, med annat typsnitt skulle det nog bli snyggt på en svart tröja, för det är väl i största allmänhet svarta tröjor som används till ändamålet. :)

Tyckte den där draken var urskön, sparar för framtiden, tack O. :)
 

Bifogat

  • velox_test.jpg
    velox_test.jpg
    35.4 KB · Visningar: 295

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Tycker att det blir för "klottrigt" och svårt att se loggan när draken ligger i bakgrunden
 

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Timrås Guldkust
Hoj
Suska K5a 1000
Å jag tycker de räcker med andra förslag på typsnitt nu...vi har ju faktiskt bestämt oss för ett alternativ...sen va ju frågan nu bara hur mc o Sundsvall ska ligga i trycket..sen ang drakarna så kan väl alla klura lite på de nån dag till...själv blåser jag ner till Malmö nu o jobbar på tävlingarna på Mecca i helgen..så sköt om er nu så länge..:pannkyss
 

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Den Retta -09
Ok...nog med förslag! Jag tycker (och jag har veto) Vi tar detta typsnitt fast lite fetare stil och med den slimade draken på var sin sida (spegelvänd,med vingarna utåt) sen tar vi nick(eller namn,som man vill..) överst och en egen text underst.....typ som jag vill ha- Vill du tävla??.....blinka med blåljusen!

Sen har vi det med tribes på ärmarna...sundsvallsdraken kanske? Fast i en mer utdragen version?

Vet att Red Hawk kommer att opponera sig som vanligt :arsele men vad tycker ni andra?
 

Red Hawk

MullerMaffian
Gick med
28 Aug 2007
Ort
TIMRÅ
Hoj
SV 1000 s-04 å en Ski-donk 670-98
Ok...nog med förslag! Jag tycker (och jag har veto) Vi tar detta typsnitt fast lite fetare stil och med den slimade draken på var sin sida (spegelvänd,med vingarna utåt) sen tar vi nick(eller namn,som man vill..) överst och en egen text underst.....typ som jag vill ha- Vill du tävla??.....blinka med blåljusen!

Sen har vi det med tribes på ärmarna...sundsvallsdraken kanske? Fast i en mer utdragen version?

Vet att Red Hawk kommer att opponera sig som vanligt :arsele men vad tycker ni andra?

:FU :finger :FU :finger
 

EKAN*

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Skogen Sundsvall.
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
motormässan

Vi är några som åker från Bilprovningen i Nakasta kl 10.01, vi syns där alla som har lust:tummenupp
 

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Timrås Guldkust
Hoj
Suska K5a 1000
En morron hälsning från Malmö

Hej hopp där uppe...ser o hör att ni har det bra..fattar ni vilka vägar de är här nere..ojoj...aja..vi har har ju varandra istället..:pannkyss.. tävlingarna går sisådär...en jäkla olycka med en bil som snurrade runt o började brinna igår..men inga allvarliga personskador som tur va..ha de så bra i Ö-sund idag... Å Lotta...jag hämtade ditt drivpaket på Addemoto i går så de ligger på mitt hotellrum nu :)
 

Broms olga

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Honda CBR 600F(SKROTAD)
Det är härligt när medlemmarna i stammen fjäskar för hövdingen!:tummenupp
Ska bli skönt med lite nya grejer. Ska se om jag kan få däcken fixad under dagen också. Och du Precious. Hörde att du också fått saker fixat.
Tack så mycket vännen!
 

Red Hawk

MullerMaffian
Gick med
28 Aug 2007
Ort
TIMRÅ
Hoj
SV 1000 s-04 å en Ski-donk 670-98
Ja då har man sanerat hojen från flugor o annat skit som fastnade från ösd resan igår. Var annars en rolig tur. Vi åkte över kovland, holm, kälarne, stugun och upp till ösd. Sen vart det bispgården- s-vall på hemvägen. Men ingen resa utan problem. På hemresan skulle vi ta pinkpaus mellan stugun o h-strand så hade bultarna på ena grenröret till en viss ducati lossnat så den lät som en fiskebåt. Inga verktyg. Vi fick skramla ihop från en engelsk o en japs för att laga en italiensk. Sen gick det ända hem.:tummenupp
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top