Velox Mc Sundsvall

EKAN*

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Skogen Sundsvall.
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
Ja då har man sanerat hojen från flugor o annat skit som fastnade från ösd resan igår. Var annars en rolig tur. Vi åkte över kovland, holm, kälarne, stugun och upp till ösd. Sen vart det bispgården- s-vall på hemvägen. Men ingen resa utan problem. På hemresan skulle vi ta pinkpaus mellan stugun o h-strand så hade bultarna på ena grenröret till en viss ducati lossnat så den lät som en fiskebåt. Inga verktyg. Vi fick skramla ihop från en engelsk o en japs för att laga en italiensk. Sen gick det ända hem.:tummenupp

Du glömde vägverkets insats! dom stog för divese reservdelar:tummenupp
 

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Timrås Guldkust
Hoj
Suska K5a 1000
Åkning fre 6/6

Många av oss är ju lediga på fre så de kanske funkar me en lite längre tripp då..vi kan väl funsa på de för vädret verkar ju hålla i sej bra nu..å vad är viktigare än att köra då :)
 

Red Hawk

MullerMaffian
Gick med
28 Aug 2007
Ort
TIMRÅ
Hoj
SV 1000 s-04 å en Ski-donk 670-98
Jag är ledig på fredag men sonen fyller år så det blir tårta och godis och ett helt gäng med skrikande ungar då.:cpparty . Den här gången fick ni till loggan. Kanonsnygg och passande (törs inte skriva annat).:D . Ons.körning blir det iallafall:yoparty . Nu har jag fixat crossen också så nu får man väl ligga i hårdträning så knappen i skinnbyxorna inte sprätter upp hela tiden.
 
Last edited:

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Timrås Guldkust
Hoj
Suska K5a 1000
Jag är ledig på fredag men sonen fyller år så det blir tårta och godis och ett helt gäng med skrikande ungar då.:cpparty . Den här gången fick ni till loggan. Kanonsnygg och passande (törs inte skriva annat).:D . Ons.körning blir det iallafall:yoparty . Nu har jag fixat crossen också så nu får man väl ligga i hårdträning så knappen i skinnbyxorna inte sprätter upp hela tiden.

Jaha..så de är hos dej vi fikar tårta på fre då..:D är det ok lite senare på em/kvällen då??

Ikväll då? Solen skiner o knarren är full.

Hmmm..har du inget hem att fixa me du?? Ikväll måste man göra nytta så helgen blir fri ju..:)
 
Last edited:

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
snygg logga.självklart blir de onsdags körning :tummenupp men på fredag kan jag tyvärr inte för jag håller på att polera upp turbinhuset på turbon :D så de måste bli klart någongång :tungan
 

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Timrås Guldkust
Hoj
Suska K5a 1000
Jag o "mini" åker nog ikväll...ang körning på fredag så är det BÖNHAMN som blir slutmålet :tummenupp skriver tid o plats för möten senare..
 

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Timrås Guldkust
Hoj
Suska K5a 1000
Åkning fredag 6/6

Majoritetsbelut av nattjobbarna!

Vi åker från Ok i Tmrå kl 12.31 mot Bönhamn ,höga kusten.

Men om ni är kaffesugna innan så öppnar jag cafe Yamaha vid 11 så de är bara att dyka upp så finns de frysta bullar o java här innan vi far :tummenupp
 

McGee

bikelover
Gick med
1 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
gsx750 -82, 690enduro -13, RC8R -13
Kanske hakar på om jag vaknar i skaplig tid =P var nått år sen man var ut till bönhamn.. åkte motard då vill jag minnas.
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Majoritetsbelut av nattjobbarna!

Vi åker från Ok i Tmrå kl 12.31 mot Bönhamn ,höga kusten.

Men om ni är kaffesugna innan så öppnar jag cafe Yamaha vid 11 så de är bara att dyka upp så finns de frysta bullar o java här innan vi far :tummenupp

Det finns ett fik på mittsverigebanan...det är dessutom banåkning idag som man kan titta på när man sitter där och fikar. Om ni nu skulle köra norr ut. Själv ska jag dit NU. Hejdå.
 

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Timrås Guldkust
Hoj
Suska K5a 1000
Go morron!
Det var 22 grader i skuggan när vi vaknade kl 6 imorse :jisses..så ni behöver inte ta på nå långkalsonger ida...tog bilen upp till Härnta o hissade nu på morronen...kan säga att de är bra skönt me AC :D

Det finns ett fik på mittsverigebanan...det är dessutom banåkning idag som man kan titta på när man sitter där och fikar. Om ni nu skulle köra norr ut. Själv ska jag dit NU. Hejdå.

Har nyss kommit hem från flagghissning i Härnta så jag körde förbi o såg att de va körning på Mittis ida...vi har varit på Janes o fikat o käkat flera ggr...kanon bra mat o bra service:tummenupp vi kanske stannar till på hemvägen o kollar läget...ha de gött på banan ida.

Kanske hakar på om jag vaknar i skaplig tid =P var nått år sen man var ut till bönhamn.. åkte motard då vill jag minnas.

klart du ska me...rykten säger att vägarna ska va bra dit ut nu me..:)
 
Last edited:

Romi34

Äntligen hoj igen
Gick med
15 May 2007
Ort
Härnösand
Hoj
Kawasaki ZZR 1400-07
Hoppas ni fick en bra tur till Bönhamn , en del härliga kurver där man kan "lägga ner". Kul att snacka som hastigast. I Härnösand är det tyvärr inte så många som åker sporthoj. Hadde gärna hängt på men fick barnen kl 16.00 så det var lite ont om tid. Men nån annan gång kanske. Skulle behöva vara lite mer Honda :yoparty i "erat gäng" tycker jag :D
 

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Den Retta -09
Vem bryr sig om vilken hoj man har? Det är ju den som sitter PÅ hojen som räknas,eller?:yoparty

Synd att du inte hade tid, biten mellan Ullånger & Bönhamn var grym....tight å mycke kurvor :rock

Kom ner till Svall nån gång vettja, där bränner vi gummi så ofta vi kan...:Rockbanan
 

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Ort
Timrås Guldkust
Hoj
Suska K5a 1000
Ja de va en bra tur igår hörnni.. som vanligt en massa att skratta åt oxå..:D var rätt nöjd igår kväll..:) å lite trött ida..men vi syns sen på em/kvällen så betar vi av några mil till ..ska inte käka så mycke så jag orkar käka bjud middan i kväll istället :tummenupp
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top