Rossi har i jämförelse glidit genom GP på en räkmacka.
Ang Doohan som #1: "Du tog orden ur min mun"
Rossi har i jämförelse glidit genom GP på en räkmacka.
ja fÖr hAnn tjÖrr retTa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111#46 there is only one ROSSI!
ja fÖr hAnn tjÖrr retTa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111
jag trodde det var en Fiat
Inte att förglömma att han var/är en jävel på trummor!3096163Rossi, det går inte att snacka bort, han var ju underbar på 250 också
dessutom race tactics utöver det vanliga, fast kanske inte alltid roligast att se på.
Sen finns ju såklart vår egen
Janne "Loffe" karlsson komplett som få
körde båt fort som faan (på film)
och körde flera GGN
samt har en otrolig karisma
Nja. Förare som Eddie Lawson och Wayne Rainey kan ju inte anses ha saknat den målmedvetenheten och järnvilja.därutöver en vilja och målmedvetenhet som ingen annan varken förr eller senare.
De gjorde inte come back från en lika allvarlig skada som Doohans kvaddade ben.Nja. Förare som Eddie Lawson och Wayne Rainey kan ju inte anses ha saknat den målmedvetenheten och järnvilja.
Välkommen till Racingforumet.För mig är dom bästa Jeremy Mcgrath och Travis Pastrana.
Nej det stämmer men det kan ju inte var enda sättet som man visar målmedvetenhet och järnvilja på. Just målmedvetenheten var ju Raineys styrka och hans skada på Misano skulel inte ens Mighty Mick kunna göra come back ifrån. Doohan spöade aldrig Rainey över en säsong trots Doohans fantastiska järnvilja och målmedvetenhet.De gjorde inte come back från en lika allvarlig skada som Doohans kvaddade ben.
De flesta är nog överens om att det knappast skiljde något väsentligt i talang mellan Rainey, Schwantz och Doohan. Vem som vann tror jag berodde vem som för tillfället var minst skadad och/eller körde på rätt däckfabrikat.Doohan spöade aldrig Rainey över en säsong trots Doohans fantastiska järnvilja och målmedvetenhet.
Välkommen till Racingforumet.
OK. Då var det inte så stor skillnad i målmedvetenhet och vilja heller?3097060De flesta är nog överens om att det knappast skiljde något väsentligt i talang mellan Rainey, Schwantz och Doohan. Vem som vann tror jag berodde vem som för tillfället var minst skadad och/eller körde på rätt däckfabrikat.
OK. Då var det inte så stor skillnad i målmedvetenhet och vilja heller?
Men att komma tillbaka från en skada kan ju inte vara enda premissen för om man är målmedveten och har järnvilja? Just viljan att vinna var ju Raineys största styrka och det som gjorde att han vann tre titlar och aldrig fick stryk av en frisk Doohan tex.
Kevin har jag inte sagt ngt om.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |