Rossi har i jämförelse glidit genom GP på en räkmacka.
Ang Doohan som #1: "Du tog orden ur min mun"
Rossi har i jämförelse glidit genom GP på en räkmacka.
ja fÖr hAnn tjÖrr retTa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111#46 there is only one ROSSI!
ja fÖr hAnn tjÖrr retTa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111
jag trodde det var en Fiat
Inte att förglömma att han var/är en jävel på trummor!3096163Rossi, det går inte att snacka bort, han var ju underbar på 250 också
dessutom race tactics utöver det vanliga, fast kanske inte alltid roligast att se på.
Sen finns ju såklart vår egen
Janne "Loffe" karlsson komplett som få
körde båt fort som faan (på film)
och körde flera GGN
samt har en otrolig karisma
Nja. Förare som Eddie Lawson och Wayne Rainey kan ju inte anses ha saknat den målmedvetenheten och järnvilja.därutöver en vilja och målmedvetenhet som ingen annan varken förr eller senare.
De gjorde inte come back från en lika allvarlig skada som Doohans kvaddade ben.Nja. Förare som Eddie Lawson och Wayne Rainey kan ju inte anses ha saknat den målmedvetenheten och järnvilja.
Välkommen till Racingforumet.För mig är dom bästa Jeremy Mcgrath och Travis Pastrana.
Nej det stämmer men det kan ju inte var enda sättet som man visar målmedvetenhet och järnvilja på. Just målmedvetenheten var ju Raineys styrka och hans skada på Misano skulel inte ens Mighty Mick kunna göra come back ifrån. Doohan spöade aldrig Rainey över en säsong trots Doohans fantastiska järnvilja och målmedvetenhet.De gjorde inte come back från en lika allvarlig skada som Doohans kvaddade ben.
De flesta är nog överens om att det knappast skiljde något väsentligt i talang mellan Rainey, Schwantz och Doohan. Vem som vann tror jag berodde vem som för tillfället var minst skadad och/eller körde på rätt däckfabrikat.Doohan spöade aldrig Rainey över en säsong trots Doohans fantastiska järnvilja och målmedvetenhet.
Välkommen till Racingforumet.
OK. Då var det inte så stor skillnad i målmedvetenhet och vilja heller?3097060De flesta är nog överens om att det knappast skiljde något väsentligt i talang mellan Rainey, Schwantz och Doohan. Vem som vann tror jag berodde vem som för tillfället var minst skadad och/eller körde på rätt däckfabrikat.
OK. Då var det inte så stor skillnad i målmedvetenhet och vilja heller?
Men att komma tillbaka från en skada kan ju inte vara enda premissen för om man är målmedveten och har järnvilja? Just viljan att vinna var ju Raineys största styrka och det som gjorde att han vann tre titlar och aldrig fick stryk av en frisk Doohan tex.
Kevin har jag inte sagt ngt om.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |