Jaha, bröder o systrar. Nu kommer jag med med min åsikt, och en liten fundering.Det sägs ju att "everyone loves a winner" men jag är isåf undantaget. Jag ha alltid älskat underdogs.
Vet inte varför men så fort nån blir överlägsen tycker jag det bara blir tråkigt. Den värsta tråkmånsen var Doohan, även om man måste beundra hans prestation.
Rossi kan man ju inte kalla tråkig direkt, men ååååh vad glad jag blir om nån annan vinner. Det är ju så boring att hålla på nån som man i princip vet i förväg ska vinna.
Diskuterade en gång med en kille som höll stenhårt på Shumacher, när han skulle vinna F1-vm för sjunde året i rad (typ). Jag fattar inte vad det är för kul när samma kille vinner varje gång.
Ja Ja, Alla är vi ju olika.
Mina "idoler" är som följer:
Kevin Schwantz, Randy Mamola, i forntid
I nutid:
Capirex (trots incidenten med Harada, som jag såg direkt när det begav sej. Den videosnutt som nån länkade till tidigare på forumet visar inte hela sanningen. Det spår capi. tar är helt fel om man ser hur nästa kurva kommer. C hade inte ens hållt sej på banan om han inte hade stöttat sej på H.)
öööööh.................var var jag........... jo...........,
Stoner,
och i viss mån Pedrosa, fast han är det tråkvarning på, TY(här vågar jag mej på en profetia),
Han kommer troligen att bli näste överlägsne tråkmåns som åter kommer att få mej att bara titta på 125 racing för där är det oftast finfin racing(jaja jag vet att Bautista är överlägsen iår)