Det intellektuella kalhygget från kalix återvänder likt en märkligt desperat missbrukare för att återigen berika miggens trolltrådar
Du har alltså lyckats missa att jag efterlyser ett försäkringsalternativ där man kan avsäga allt förutom gratis sjukvård från staten som man är berättigad till oavsett precis som en alkoholist, diabetiker eller tex rökare är? Dessutom med en självrisk på 50 000, gärna mer? Du blandar redan ihop vad staten betalar för kontra vad försäkringsbolagen täcker

reflektera gärna över vad du menar när du skriver att kostnaden som uppstår betalas framförallt av andra motorcyklister, och sätt det sen i relation till vad jag skrivit i tråden, som du inte ens läst såklart

Jag har betalat in en enorm buffert till försäkringsbolagens fördel hittills men nu kommer jag använda allehanda knep för att minimera deras intäkter, och ironiskt nog är det tack vare att folk som du tycker sporthojarna är ett otyg och ogärna ser lösningar eller alternativ, betala mer blev mindre betalt, capisce?

Det hade förresten inte ens varit ett problem om du inte trilskades med din kollektivism, det sista du eller jag vill är att vara i ett kollektiv tillsammans så mycket är solklart
Och varför börjar du prata om manliga testiklar?