http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,373282,00.html
Att de orkar göra en rubrik av det?? Var det någon som blev förvånad?
McB skrev:Ibland måste man chansa. Jag skulle inte tveka att göra samma sak som en protest mot det kommunistsamhälle vi lever i.
McB skrev:Ibland måste man chansa. Jag skulle inte tveka att göra samma sak som en protest mot det kommunistsamhälle vi lever i.
Chrille skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,373282,00.html
Marals76 skrev:Har inget med en persons politiska åsikter att göra om de är fifflare eller inte.
Så bara för att jag arbetar aktivt inom moderaterna så fifflar jag?
Chrille skrev:
Hårding skrev:Du låter som en kille som kan sin historia....
valmers skrev:Fint inlägg Chrille. Tidig fredagsgrogg idag?
Chrille skrev:Men visst, frågar du mig så berättar jag att de värsta skatte-/bidrags-/moms-fifflare jag har stött på här IRL har alla varit blåa som satan.
Freppa skrev:Nu var det ju inte riktikgt skattefiffel vi pratar om. Hon vill göra avdrag för en lösning för att kunna arbeta som folkvald. Jag tycker tidningarna (som vanligt) valt att vinkla detta rätt illa. Och ja, hade det varit en sosse hade jag tyckt samma sak. Grundtanken med skatteavdrag är att bl.a. att man skall kunna göra avdrag för att lösa en arbetsuppgift utan att gå med förlust för den (dvs arbetsuppgiften), exempelvis reseavdrag. Däremot tycker jag det är anmärkningsvärt att hon skall dra hela beloppet. Det borde finnas en procentuell gräns för detta avdrag. Hon MÅSTE ju inte skicka sin som på en av de dyraste skolorna i landet.
Chefen Alabama skrev:Och alla som uttryckt nationalistiska åsikter, som du träffat, var rasister.
Mycket knepigt folk i Uddevalla-trakten...![]()
Freppa skrev:Däremot tycker jag det är anmärkningsvärt att hon skall dra hela beloppet. Det borde finnas en procentuell gräns för detta avdrag. Hon MÅSTE ju inte skicka sin som på en av de dyraste skolorna i landet.
Freppa skrev:Mja, på sätt och vis håller jag med efter att ha funderat på det ett tag. ....
Är du med?
/F
Chrille skrev:
Visst har jag fel??? ...eller
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar