Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vem blir förvånad när en moderat skattefifflar?
Jag erkänner att jag generaliserar i varierande grad och öppnar därmed för möjligheten att det finns undantag. Fler i moderatfallet och färre i nationalistfallet - baserat på min personliga erfarenhet.
skulle du möta mig till vardags och ombett gissa på vad jag är för en typ så bör du ha gissat på:
- aktiv i något obskyrt källarband
- mer eller mindre arbetslös/bidragstagande
- att missbruk av någon typ inte varit förvånande om det finns/funnits med i bilden.
- jobbar som hantverkar men hatar jobbet för att jag ska bli rockstjärna.
- ser ner på de flesta svenska metalband som får släppa skivor för de är sellouts eller kopierar hel enkelt bara tidigare band. Mitt band däremot är unikt.
Hade du inte gissat på det hade du inte träffat många hårdrockare som de ser ut på västkusten.
Jag kan klippa mig men varför skulle jag...
Edit/ Min mormor blir rädd för mig om hon möter mig på stan och det är för mörkt för en identifikation. Jag säger ill henne att vara rädd för killarna utan hår istället![Crash :crash :crash](/img/smilies/badteeth.gif)
Chefen Alabama skrev:Jag känner en del övervintrade hårdrockare och de flesta är snudd på alkoholister eller pundare, alltså är alla det. ....
Jag erkänner att jag generaliserar i varierande grad och öppnar därmed för möjligheten att det finns undantag. Fler i moderatfallet och färre i nationalistfallet - baserat på min personliga erfarenhet.
skulle du möta mig till vardags och ombett gissa på vad jag är för en typ så bör du ha gissat på:
- aktiv i något obskyrt källarband
- mer eller mindre arbetslös/bidragstagande
- att missbruk av någon typ inte varit förvånande om det finns/funnits med i bilden.
- jobbar som hantverkar men hatar jobbet för att jag ska bli rockstjärna.
- ser ner på de flesta svenska metalband som får släppa skivor för de är sellouts eller kopierar hel enkelt bara tidigare band. Mitt band däremot är unikt.
Hade du inte gissat på det hade du inte träffat många hårdrockare som de ser ut på västkusten.
Jag kan klippa mig men varför skulle jag...
Edit/ Min mormor blir rädd för mig om hon möter mig på stan och det är för mörkt för en identifikation. Jag säger ill henne att vara rädd för killarna utan hår istället
![Crash :crash :crash](/img/smilies/badteeth.gif)
Last edited: