Sånt där retar mig, finns det ingen grav till saten eller är det av positiva anledningar man väljer helga en olycksplats?
Är det inte en hyllning till den som räddade den svenska ekonomin?
Sånt där retar mig, finns det ingen grav till saten eller är det av positiva anledningar man väljer helga en olycksplats?
Jag tror det var Doris Hopp http://sv.wikipedia.org/wiki/Doris_Hopp Olof Palme mörkade hela Geijer-Affären.
Säpo och polisen hade bevis mot svenska politikers porrklubbsbesök, där Geijer ingick, och Palme går ut i media och förnekar hela affären.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=1757977
[YOUTUBE-ID]RTPR6q8czys[/YOUTUBE-ID]
Kul inslag i Måndagsbörsen med GW från den tiden.
:grisfesten
Vem bryr sig palme är död o det är bra.
Av kristenisterna så måste det ju vara rastafarianisterna som har rätt ejjentlijen.View attachment 478360
Hej!
Krister Petersson här. Nej, pETersson, inte pETTersson.
Jag har beslutat att rätt svar på från var Skandiamannen. Skandiamannen ska alltså in på vågrätt tre.
Nästa vecka återkommer jag om gud finns vilken religion som egentligen är rätt. Tills dess, tjinge-ling!
- Känn ingen press att svara om du inte vet vem vittnet var ; )Vem bryr sig palme är död o det är bra.
Det vet väll ingen, så någon press känner jag ej.- Känn ingen press att svara om du inte vet vem vittnet var ; )
- Någon/några vet nog iof..Det vet väll ingen, så någon press känner jag ej.
Polis/militär.- Någon/några vet nog iof..
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|