Vem var det ?

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Såg någon på en ktm lc4:a Orange-färgad på Sveavägen vid halv-tio tiden i lördags morse.. Du stod och kickade på ett övergångsställ vid ett rödljus (gissa om jag började småflina lite i bilen) när jag började närma mig dig bakifrån fick du igång hojen och brassade på lite smått några gånger på bakan.. Någon som känner sig träffad? :)

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
En ZX7R från långt bort hela vägen in till Stockholm/Södertälje. Du hade en liten Clio-kompis och såg du att sitta stelt och frysa. Nyköpt, kanske? Grattis iaf!

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Nån på SH som åker runt på en röd triumph i hagsätra? Hörde sen gasa satan förbi min gata ;)

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Nån på Hayabusa med skjuts på Nynäsvägen söderut igår vid 23.30 rycket. Tack för att du drog upp farten för mig så jag kom hem i vettig tid :tummenupp

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Kör du runt naken eller? :tuttar

Ja eller så hon lära sig köra på bakan eller göra nåt annat galet...:D
Jag kör varje dag i sthlm och inte faen är det nån som undrat vem faen idioten på den kopparfägade skjöldpaddsröven är.. :hihi

creare

Guest
Någon som troligen bor på ekerö körandes, vad jag misstänker, en svart/orange ktm? Sett dig genom sisådär 5 år nu körandes här. En del slangade & busande :)

Såg dig utanför statoil vid träkvista,ekerö idag när jag fyllde på luft i däcken. Kom du från svartsjöbanan må tro? Ljudet var det inget fel på iaf!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Såg en svart gixxer k7 k8 idag den 30/5 -10 som jag möte när jag var påväg ut till Skokloster :)

nån här?

PO

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2010
Hoj
GSXR1100
Vem var det som snodde min Duke i stan förra helgen (22/5)? Det var inte alls kul!

Roger.H

FrallaN
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
Cbr600rr-Såld! Gsxr 750 k7
Vem vare som åkte en svart Ducati monster med lite frontkåpa. svart ställ.. E4 norr i höjd med kista avfarten. (måste varit en långhårig brud ljusbrunt hår..)
NICE ASS!

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Mattsvart Speed triple, -05 eller nyare med originalstuk på dämparna. Säby sim- och sporthall, Salem Centrum. Vid 19:30-20:00 ikväll.

Vilken läcker hoj!

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Någon här som kör en grå Ducce? Hade bakom mig idag på Svinningevägen vid 16-tiden, var ett jävligt bra ljud i den. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept