Vem vill ha ny moderator?

Vill ni ha en ny moderator?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Out_Spinner skrev:
Problemet är att det finns ett gäng här som sänker 125-forumet till en nivå som knappt passar in i på ett dagis. Vilka ska ni ta ut er illska mot om inte moderatorerna? Jag förstår er. Men ska ni hitta problemet så ska ni söka i bollen som sitter fast i halsen på er själva.
jaså?

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Har EBS rättigheter att ändra i pollen eller är det Mattias som gjort det..

seriöst Mattias.. kan vi inte få se vem som vill ha en ny moderator?

Så fort vi äntligen fått igång en intressant diskussion på vårt lilla forum kommer EBS och tar bort den.. helt utan anledning också anser jag.. man måste väl ändå ha egna åsikter som Nisse skrev..

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
SkorvKalle skrev:

Så fort vi äntligen fått igång en intressant diskussion på vårt lilla forum kommer EBS och tar bort den.. helt utan anledning också anser jag.. man måste väl ändå ha egna åsikter som Nisse skrev..

:mattias

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Out_Spinner skrev:
Du känner dig väl inte träffad hoppas jag?
Nejdå, absolut inte... jag satt bara å funderade på vilka det kunde va... men jag håller faktist med dig till viss del.. :hej

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
SkorvKalle skrev:

Intressant diskussion? :va Exact VILKEN tråd är det du menar nu? Den där Hammet skulle ha ihjäl en gubbe eller den som Hammet skällde på mig i? eller det kanske var din ANNONS?! Jag sa att jag skulle ta bort alla annonser och det gjorde jag.

Vad är det du hakar upp dig på?

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
EBS skrev:
Intressant diskussion? :va Exact VILKEN tråd är det du menar nu? Den där Hammet skulle ha ihjäl en gubbe eller den som Hammet skällde på mig i? eller det kanske var din ANNONS?! Jag sa att jag skulle ta bort alla annonser och det gjorde jag.

jag har aldrig sagt att jag skulle ha ihjäl en gubbe, så du får nog komma med lite bättre förklarningar, och skällde på dig? jag ifrågasätte varför du låste tråden för....

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hammet skrev:
jag har aldrig sagt att jag skulle ha ihjäl en gubbe, så du får nog komma med lite bättre förklarningar, och skällde på dig? jag ifrågasätte varför du låste tråden för....

Men snälla lilla du. Precis VAD är det du hakar upp dig på?! Att jag gör det jobb en moderator ska göra genom att ta bort allt skitsnack eller är det nått personligt?! Är det personligt så skicka ett PM och starta ingen tråd om det.

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
CITAT (EBS):

Så var denna tråden låst för att folk ska sluta snacka sån dynga här.

Nu är även denna tråd låst. Moderatorernas beslut är moderatorernas beslut.

detta hakar jag upp mig på
:finger

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hammet skrev:
CITAT (EBS):

Så var denna tråden låst för att folk ska sluta snacka sån dynga här.

Nu är även denna tråd låst. Moderatorernas beslut är moderatorernas beslut.

:finger

:va

Ja. Jag låste tråden pga skitsnack. Vad vill du ha sagt med det? :va

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Enligt mig så har iaf EBS skött sitt moderatorjobb ganska bra ändå, men jag måste säga att jag tycker det hade varit bättre att ha en moderator som kör 125:a själv..

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
kaZmur skrev:
Enligt mig så har iaf EBS skött sitt moderatorjobb ganska bra ändå, men jag måste säga att jag tycker det hade varit bättre att ha en moderator som kör 125:a själv..

Kawasaki KMX125 :confused:

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
EBS skrev:

Exakt, tråden som hammet gjorde vid namn "K*k gubbe" tyckte jag var ganska rolig att läsa.. men nä, här på sporthoj är vi inte för att ha kul, här ska vi bara hjälpa andra som har fel. Humor får man inte ha för man kör MC. Min tråd startade som en annons.. hade varit kul om någon härifrån hade köpt min hoj då den redan varit i händerna på några sporthojare redan. Tråden fortsatte sedan och var inte särskilt lik någon annons.. DET var också en rolig tråd. Från o med nu får vi aldrig ha roligt här på sporthoj mer.. varför inte operera om oss så vi aldrig mer kan skratta.. varför inte ta bort någon funktion i hjärnan som heter humor.. nä, det måste vara guds fel alltihop....

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
EBS skrev:
:va

Ja. Jag låste tråden pga skitsnack. Vad vill du ha sagt med det? :va

skitsnack enbart enligt dig, ingen annan verkade klaga.....eller var det nån som hade PM:at dig pga att dom tyckte tråden var stötande på något sätt?

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SkorvKalle skrev:
Exakt, tråden som hammet gjorde vid namn "K*k gubbe" tyckte jag var ganska rolig att läsa.. men nä, här på sporthoj är vi inte för att ha kul, här ska vi bara hjälpa andra som har fel. Humor får man inte ha för man kör MC. Min tråd startade som en annons.. hade varit kul om någon härifrån hade köpt min hoj då den redan varit i händerna på några sporthojare redan. Tråden fortsatte sedan och var inte särskilt lik någon annons.. DET var också en rolig tråd. Från o med nu får vi aldrig ha roligt här på sporthoj mer.. varför inte operera om oss så vi aldrig mer kan skratta.. varför inte ta bort någon funktion i hjärnan som heter humor.. nä, det måste vara guds fel alltihop....

Jag tyckte inte att snack om hur man skulle spöa nån passade sig här.

VARFÖR postade du en annons när du VET att jag skulle ta bort ALLA annonser?!

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
EBS skrev:
Jag tyckte inte att snack om hur man skulle spöa nån passade sig här.

VARFÖR postade du en annons när du VET att jag skulle ta bort ALLA annonser?!

Varför tog du inte bort den från början.. du kanske inte följde diskussionen och såg att vi inte snackade särskilt mycket om att köpa/sälja min hoj.. det var mest vanligt "MC-snack"

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Bort med den j*veln :FU

Skämt åsido. Jag anser att han sköter sej bra så att det inte blir en enda lekstuga. Som förut var det ingen höjdare när det kom upp 2st trådar varje dag om hur man ostryper en RS125'a.

Ingen av er som klagar på honom skulle inte platsa som en moderator, så ni ska enbart vara tysta, era finniga moppepojkar :arsele

Last edited:

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SkorvKalle skrev:
Varför tog du inte bort den från början.. du kanske inte följde diskussionen och såg att vi inte snackade särskilt mycket om att köpa/sälja min hoj.. det var mest vanligt "MC-snack"

För att jag var hemma hos min far och åt middag och sen var jag och hämtade en hoj. Jag tog bort tråden så fort jag såg den.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag