Vem vill ha ny moderator?

Vill ni ha en ny moderator?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
CayLe skrev:
Vilken översittarkänsla? Moderatorerna får inte snacka om sånt som vi vanliga döda inte får, Den enda skillnaden är att dom kan sätta stop för sånt som inte är tillåtet.

Kom igen. Till o med i skolan fick man ha klassråd där man fick diskutera vad man ville förbättra. Gör man det här blir man i värsta fall utstött. Jag menar inte att reglerna ska ändras från hur dom är, utan att dom kan försöka ha lite sympati för en åtminstone.

Nu menar jag inte att alla moderatorer är känslolösa jävlar, utan att dom gärna får försöka vara lite mer tillmötelsgående i vissa fall.

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Anthrax_e_gott skrev:
Kom igen. Till o med i skolan fick man ha klassråd där man fick diskutera vad man ville förbättra. Gör man det här blir man i värsta fall utstött. Jag menar inte att reglerna ska ändras från hur dom är, utan att dom kan försöka ha lite sympati för en åtminstone.

Nu menar jag inte att alla moderatorer är känslolösa jävlar, utan att dom gärna får försöka vara lite mer tillmötelsgående i vissa fall.

Det som diskuteras i den här tråden är att moderatorerna har begått fel och ska bytas ut, då är min fråga; vad har dom gjort för fel?

Varför ska dom bytas ut när dom gör sitt jobb aldelles perfekt?
Även om vi skulle byta moderator så skulle samma problem uppstå igen.

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
Tilläger:

Som sagt, EBS sköter sitt jobb bra. Han är grymt mer kompetent än vad jag skulle vara. Men som allt annat finns det grejer som man kan putsa. Han är grymt mer kompetent än vad jag skulle vara.

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
EBS skrev:
Jag kan ta kritik. Men jag blir bara irriterad på folk som anklagar mig för saker och sen inte har något konkret att komma med.

och jag blir förbannad på dej som anklagar mig för att jag skrivit att jag skulle döda en snubbe, och bannar trådar som ingen förutom dej själv har några invändningar emot.....

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
CayLe skrev:
Varför ska dom bytas ut när dom gör sitt jobb aldelles perfekt?
Även om vi skulle byta moderator så skulle samma problem uppstå igen.

Precis vad jag säger. Vill man ha en perfekt moderator får ni anställa Gud eller nått. Det är det jag vill ha tillaggt.

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Anthrax_e_gott skrev:
Precis vad jag säger. Vill man ha en perfekt moderator får ni anställa Gud eller nått. Det är det jag vill ha tillaggt.

Jag tror inte ens att gud kan få en person vars tråd har tagits bort att inte känna sej förnedrad.

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
kommunister !

Alla har rätt till en åsikt.
Gillar man inte en sak då har man två alternativ.
Förändra eller Axeptera.
det grabbarna här gåller på med e att peka på en sak som dom stör sig på.
Och e det nån som inte gillar nått e det väll ändå upp till ägaren på sidan som får väga upp om man förlorar användare av sidan eller om det "spill" som försvinner e värt det.

Bara en synpunkt från en oberoende :fakta

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Hammet skrev:
och jag blir förbannad på dej som anklagar mig för att jag skrivit att jag skulle döda en snubbe, och bannar trådar som ingen förutom dej själv har några invändningar emot.....

Ingen annan hade invändningar mot? :va Har du läst den här tråden?

NeO

Krash Kungen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -01 R.I.P
Hammet skrev:

Tråden som du skrev passa sig inte här inne!

/NeO

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Jag är vaken när du minst anar det CayLe.. (kunde inte somna)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...