Vem vill ha ny moderator?

Vill ni ha en ny moderator?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Hammet skrev:
verkar ju inte komma nånvart nu men jag tycker iaf. att EBS kan ta åt sig lite och meddela trådskaparen att han anser att tråden ska tas bort och på vilka grunder innan han gör det, enligt mig är det jävligt irriterande om man har en dialog med någon och pang så är tråden borta...... :fakta

Läs igenom reglerna först så slipper trådarna stängas/tas bort :fakta

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Hammet skrev:
verkar ju inte komma nånvart nu men jag tycker iaf. att EBS kan ta åt sig lite och meddela trådskaparen att han anser att tråden ska tas bort och på vilka grunder innan han gör det, enligt mig är det jävligt irriterande om man har en dialog med någon och pang så är tråden borta...... :fakta

Eller så följer ni reglerna så slipper jag tabort några trådar...

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Hammet skrev:

Detta låter som en bra idé.. Var ska man ha den dialogen annars om inte här.. låt oss få klara upp saker först innan de försvinner..

NeO

Krash Kungen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -01 R.I.P
SkorvKalle skrev:
Detta låter som en bra idé.. Var ska man ha den dialogen annars om inte här.. låt oss få klara upp saker först innan de försvinner..

*1 Läs reglerna INNAN ni skriver
*2 Håll er till reglerna!!!

Då blir det inte såhär lr hur?!

/NeO

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
zykl0n skrev:
Det är ju nästan omöjligt att hitta en mogen 16åring som kan ta det jobbet! :FU

CayLe skrev:
ni ska enbart vara tysta, era finniga moppepojkar

mattias skrev:
Inget sandlådegnabb i forumet, barn.

En verklig mognad jämfört med oss 16-åringar, verkligen...
Visserligen ligger det nog lite humor i detta också (åtminstone hos zykl0n och CayLe) men det har ju blivit en jävla attityd mellan 125cc åkare och resten här på SH.com, och så ska det INTE vara.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Grattis grabbar.

Det som kommer hända efter det här är att jag och NeO kommer sätta upp regler och följa dom hårdare än tidigare.

Så nu har ni verkligen lyckats. :tummenupp

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
Jag säger så här. EBS kan vara både viktigpetter och nonchalant (Skit i stavningen). Det vill säga precis som var och en på hela jäkla sporthoj.com. Om någon annan hade varit moderator så hade det nog knappast varit bättre. Huvudsaken är ju att han kan sina saker. Och emellanåt är han faktiskt en trevlig prick.

Men det hade varit bättre om det hade varit mer dialog mellan medlemmarna, och moderatorerna. Då minskas den relativa översittar-känslan duktigt.

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
EBS skrev:
Grattis grabbar.

Det som kommer hända efter det här är att jag och NeO kommer sätta upp regler och följa dom hårdare än tidigare.

Jag tycker du är duktig....
Som EBS och Neo säger så är det bara att följa reglerna så blir det inte så här... Skulle detta vara krig skulle ni ställas inför domstol... Förräderi...... Han är ju er "ledare" här på forumet..

Eller så är det bara jag som gillar att spamma...

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Anthrax_e_gott skrev:
Men det hade varit bättre om det hade varit mer dialog mellan medlemmarna, och moderatorerna. Då minskas den relativa översittar-känslan duktigt.

Vilken översittarkänsla? Moderatorerna får inte snacka om sånt som vi vanliga döda inte får, Den enda skillnaden är att dom kan sätta stop för sånt som inte är tillåtet.

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
EBS skrev:
Grattis grabbar.

ja, vad ska man göra? ännu ett tecken på att du inte kan ta kritik och att 125a forumet kommer att bli tråkigare och tråkigare, på senare tid har det faktist skrivits här mindre och mindre och jag vet inte men det kan ju ha med att det blir FÖR mycket regler men fortsätt ni bara.... :stop :stop :stop

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hammet skrev:
ja, vad ska man göra? ännu ett tecken på att du inte kan ta kritik och att 125a forumet kommer att bli tråkigare och tråkigare, på senare tid har det faktist skrivits här mindre och mindre och jag vet inte men det kan ju ha med att det blir FÖR mycket regler men fortsätt ni bara.... :stop :stop :stop

Jag kan ta kritik. Men jag blir bara irriterad på folk som anklagar mig för saker och sen inte har något konkret att komma med.

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Slut på skitsnacket. Kom med något konkret fel som moderatorerna har begått?
Vad jag ser så är det ni som gnäller som har begått fel och inte kan erkänna det.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...