Verkstaden hade sönder min hoj,,,

eightbug

Medlem
Gick med
16 Aug 2006
Hoj
2002, Honda, CB900F Hornet
Va fan det är ju på Kahrles som jag har lämnat in min hornet på service...:gnissla :va :näsblod

Finns det nån kompetent vekstad i regionen?

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Va fan det är ju på Kahrles som jag har lämnat in min hornet på service...:gnissla :va :näsblod

Finns det nån kompetent vekstad i regionen?

Det är bara och skruv ner och se om allt sitter på plats,,,,,,,,,,

Var på Beviks med min förra hoj efter en vurpa, funkade skitbra,,,,, var där med akut däckbyte, de fixar,,,,,,,,, Beviks=bäst

Last edited by a moderator:

MotardBoy

SOE.SE
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
KXF och Scrambler
Firman som diskuteras är redan RIKTIGT ökända i Norrköping bland oss som kör Motard och sh... Det krävs en ordentlig skärpning... Och om någon tar illa upp av det?, så kan vi dra upp allt vi tänker på!

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
Moriwaki
Till hösten öppnas en liten anonym verkstad mellan Linköping och Norrköping.
Erfarenhet av Cross och Motorcyklar med Utbildning.
Typ i okt

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Firman som diskuteras är redan RIKTIGT ökända i Norrköping bland oss som kör Motard och sh... Det krävs en ordentlig skärpning... Och om någon tar illa upp av det?, så kan vi dra upp allt vi tänker på!

Skriv för vad de håller på med så ingen drabbas mer drabbas av den firman,,,,,,,, det finns bra folk där, nån som heter Jonas tror jag han är den ända på hela firman som är nått att prata med, jag hoppas han hittar nått bättre ställe att jobba på för Karles MC.

Last edited by a moderator:

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Till hösten öppnas en liten anonym verkstad mellan Linköping och Norrköping.
Erfarenhet av Cross och Motorcyklar med Utbildning.
Typ i okt

finns nått som heter CrossCompaniet eller så i Götet kan de vara de, eller.

Live2Ride

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2006
Hoj
Motorcycle emptiness..
Vad smart utav meken.. "Fasiken.. Drog av en bult, kanske inte kunden märker? Vågar inte säga till chefen att jag gjorde bort mig där..".

Typiskt att dom inte inser, att:
1.Åtgärda problemet som dom själva skapade.
2.Ta ej betalt för det som dom själva gjorde sönder.
3.Vet dom inte vad en moment nyckel är till för??

Hoppas att allt löser sig.

Det mest osmarta jag sett är en polare som hade lämnat in sin hoj <någonstans> och fick den tillbaka i sämre skick än den var innan.
Allt han ville var att få ventilerna justerade (för jag hade inte tid att göra det åt honom). Nu när vi tog loss ventilkåpan så var nockarna samt loberna i så dåligt skick att han letar efter begagnade reservdelar till sin hoj.

Det verkar som att det finns idioter överallt.. Vad som är värst att dom flesta inte försöker göra sitt bästa, utan tänker mer på $$ än kunden.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Vad smart utav meken.. "Fasiken.. Drog av en bult, kanske inte kunden märker? Vågar inte säga till chefen att jag gjorde bort mig där..".

Typiskt att dom inte inser, att:
1.Åtgärda problemet som dom själva skapade.
2.Ta ej betalt för det som dom själva gjorde sönder.
3.Vet dom inte vad en moment nyckel är till för??

Hoppas att allt löser sig.

Det mest osmarta jag sett är en polare som hade lämnat in sin hoj <någonstans> och fick den tillbaka i sämre skick än den var innan.
Allt han ville var att få ventilerna justerade (för jag hade inte tid att göra det åt honom). Nu när vi tog loss ventilkåpan så var nockarna samt loberna i så dåligt skick att han letar efter begagnade reservdelar till sin hoj.

Det verkar som att det finns idioter överallt.. Vad som är värst att dom flesta inte försöker göra sitt bästa, utan tänker mer på $$ än kunden.

Ja det är skit av den killen som gjort det,,,,, men när sen ägaren till Karles MC inte bryr sig då är det verkligen illa.

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Hoj
Moriwaki
Jag ska flytta upp till Östergötland igen. Jag kommer att starta verkstad i liten skala. Jag har haft det förut men gick in i den berömda väggen.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Jag ska flytta upp till Östergötland igen. Jag kommer att starta verkstad i liten skala. Jag har haft det förut men gick in i den berömda väggen.

Låter bra,,, då vet du nu var ribban ligger på konkurrensen, i alla fall på Karles-MC

Finns nått GBG som heter CrossCompaniet nånstans södra GBG,,, jag nån där som heter Martin och kör militärhoj bl,a och är FMCK-instruktör.

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...