Vet inte vad jag skall säga... (video)

Status
Ej öppen för fler svar.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag tror medelåldern på SH har blivit högre de senaste åren... :hihi

SheDevil skrev:
2552475Det är risktagande killar som denna som gör att en annan får betala sjukt mycket i försäkring. Tack! :mad:

/SheDevil

Nej, du är tjej, du tillhör en annan riskgrupp. Skyll på andra tjejer om du betalar mycket i försäkring... :tummenupp

EDIT: Och om du går som kille hos försäkringsbolaget kanske det är dags att kolla på ett annat bolag...

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
mavio skrev:
2552506 Dom där två åkte förbi mig och en kompis på ringvägen i rusningstrafik mellan sös och skanstull. Bilarna stod nära på stilla och eftersom vägen är smal är det rätt trångt mellan bilarna och det gick inte att köra i mellan på sina ställen.

Jag rörde mig aningen till vänster i min fil och hinner precis höra motorljudet från motarden och smällen när framhjulet slår i marken. Det är åtminstone 10 cm tillgodo till min axel när båda hojjarna passerar oss som står nästan stilla i lätt över 50 blås. Ett par meter längre fram när motarden slutat vingla åker framhjulet upp igen.

Vad har man för marginaler när man kör fort på bakhjulet mellan bilarna där? Ringvägen är smaaal. Jag hoppas dom hade kameran på och att jag får vara med i en sån här kool film.

Håller med om att de gjort saker som till och Jag varit tveksam till men Jag gillar båda grabbarna. De är stabila och grymma på att köra hoj.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
bgix skrev:
2552563 FÅNE!!!

Framfarten bevisar vad de flesta icke-hojåkare innerst inne alltid har misstänkt: Motorcyklar stimulerar många underbegåvade kretiner till asocialt beteende - lika bra att förbjuda dessa helt onyttiga fordon.

Lägg av! Kolla in på www.zatzy.com, ska vi förbjuda bilar? några kråkor leker lite, hur jäkla illa är det? Jag förnekar inte att de tar risker men ni som rapar upp statestiker och hur illa det är för Svenskasocialdemokratersmotorcyckelförening att en apa uilar lite kan väl slänga på lite statestik om hur många av olyckorna som sker pga sportuilis resp kurvkillar med få mil i kroppen per år.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Snart får Sweedie börja söka nya annonsörer till sidan, som återförsäljare av Stiga åkgräsklippare, automatiska garageöppnare, ryggsäckar med inbyggd pall, pensionsförsäkringar, buttpluggar, fameljebilar, penseér, utemöbler, inne,-ute termometrar, husvagnar, vattenmätare, bergvärmesystem, praktiska skor, byxor med benfickor osv osv med saker i samma genré..

Filmen...alltid kul att se den, drömma om våren & grusiga vägrenar ( som snart avgrusas förhoppningsvis )

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Chronic skrev:
2552598 Snart får Sweedie börja söka nya annonsörer till sidan, som återförsäljare av Stiga åkgräsklippare, automatiska garageöppnare, ryggsäckar med inbyggd pall, pensionsförsäkringar, buttpluggar, fameljebilar, penseér, utemöbler, inne,-ute termometrar, husvagnar, vattenmätare, bergvärmesystem, praktiska skor, byxor med benfickor osv osv med saker i samma genré..

:rofl :rofl :hihi

:fakta

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
två ben och inga hjul kvar
ja...vissa måste ju få smaka asfalt och div. andra hinder innan dom lär sig :)

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
:corn :corn

Fan va moraltanter o "Bror duktiga" de finns
(eller är det avundsjuka för att ni inte äger en videokamera eller för att ni inte kan slanga kanske?? :va )

Filmen är klart godkännd :tummenupp

Nu har man väl kastat sten i glashus antar jag:D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Chronic skrev:
2552598 Snart får Sweedie börja söka nya annonsörer till sidan, som återförsäljare av Stiga åkgräsklippare, automatiska garageöppnare, ryggsäckar med inbyggd pall, pensionsförsäkringar, buttpluggar, fameljebilar, penseér, utemöbler, inne,-ute termometrar, husvagnar, vattenmätare, bergvärmesystem, praktiska skor, byxor med benfickor osv osv med saker i samma genré..

Filmen...alltid kul att se den, drömma om våren & grusiga vägrenar ( som snart avgrusas förhoppningsvis )

praktiska skor:D

krämer för musarmar, hammockar, massagekulmattor man har i bilsäten, Jeans med resor...

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Teo skrev:
2552620 praktiska skor:D

krämer för musarmar, hammockar, massagekulmattor man har i bilsäten, Jeans med resor...

Fjärrkontroller med stora knappar, knyppnings-kit, tallriks-vägghållare, porslinselefanter, Dunlop Macadam, styrhöjare, rattspinner, sadelvärme för eftermontage..

FANTEN

Cool
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
Busa
Shit vilka idioter. Att dom var duktiga på att sladda, sprätta grus och köra på bakhjulet kan jag hålla med om. Men varför tvinga andra trafikanter va en del av deras lekande? Dom kunde likagärna gjort samma sak på bilfri väg på antingen annan väg eller annan tid på dygnet. Men alltid imponerar eller inspirerar det nåt pucko.

Ducati for life

Guest
tur att filmmakaren och snubben på motard fortfarande lever - för det lär dom inte göra länge till o dom fortsätter så där.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Chronic skrev:
2552637 Fjärrkontroller med stora knappar, knyppnings-kit, tallriks-vägghållare, porslinselefanter, Dunlop Macadam, styrhöjare, rattspinner, sadelvärme för eftermontage..

comradiosystem, billy the bass, figurer i majolika (felande materialet mellan plast och porslin), trädgårdsbelysning med batterier, skinnställ med plats för höfter...

shoei

^_-
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
R1-03 såld
Teo skrev:

Ok :)

FANTEN skrev:
2552639 Shit vilka idioter. Att dom var duktiga på att sladda, sprätta grus och köra på bakhjulet kan jag hålla med om. Men varför tvinga andra trafikanter va en del av deras lekande? Dom kunde likagärna gjort samma sak på bilfri väg på antingen annan väg eller annan tid på dygnet. Men alltid imponerar eller inspirerar det nåt pucko.

ähh lägg av... och om dom kört på ett flygfält lr likande hade det inte varit alls lika kul. Är ju en del av charmen det där. Sen kan jag hålla med vad som nämndes tidigare om att det var lite för mkt "outlaw" stuk.

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
HönaPower skrev:
2552308 Orminge, mina hemtrakter..

Ja vad ska man säga, killen har ju koll på vad han gör! sliter ju inte så mycket framdäck direkt...men att köra på gångbana är INTE bra! :dummer

det är väl snarare Nacka, än orminge... tycker jag iallafall

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
bgix skrev:
2552709 Är det du som kör?

Nä. Jag känner killarna bara.

Dansbanssammlingar, ansiktssolarier, upplåsbara poler, Jättesnygga läderjackor med midjeband, fantastiska titanborrar, grisvågar, revolutionerande magtäningsredskap...

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...