RSV_Ante skrev:Imorrn är det match.. nårra som ska dit? själv tar jag med en polare å hojar till stan..
Se denna länk.. http://www.urasa.seMr_Mike skrev:Nästa söndag.... Är det dax för uråsa flygfält... Alla som är intresserade kan ju ställa sig vid "MC" Donalds vid 10 tiden nästa söndag......
Detta förutsätter ju att vädret är reko.......
/////////Micke
Fredrik GSX skrev:Vilka ska till High Chapparall då?!!!
Åttiettan skrev:vi tänkte åka dit en sväng, bara för att kolla läget
MHK skrev:jag är lite skeptiskt till High Chaparall.
Inträde till Bikemeet kostar 500kr vare sig du är där 20 min eller hela helgen.
Inträde till High Chaparall 100 kr.
High Chaparall och Bike Meet är avspärrade ifrån varandra rätt mkt.
Dom som bor i regionen (Gnosjö, Värnamo, Vaggeryd m.m.) har alltid gratis inträde till High Chaparall
Men frågan är om de är värt att åka dit. Lär var mer snutar detta året förra året var de 300...
KaliZ skrev:MHK! Ska du till Uråsa då? Jag drar nog dit en sväng. Ska eventuellt möta upp med en polare i växjö på vägen. Men åker ifrån Värnamo hur eller hur.
//KaliZ
MHK skrev:Uråsa är jag nog på, vilken dag?
Värnamo går fint att åka ifrån
Mr_Mike skrev:Va på uråsa förra året och de sa att de brukar vara mer folk på söndagen...
Men men de som är intresserade att samåka ifrån vetlanda kan väl ställa sig vid "MC" donkan vid 10 tiden på söndag... Om vädret tillåter!!!!!!!!!!!!
///Micke
Åttiettan skrev:Hade varit kul o åka en sväng, men risken är stor att man inte är så kry då sen skulle vädret va sådär, tar nog en sväng på eftremiddagen häromkring istället.
MHK på lörda blir det hårt
Agemoz skrev:Ja kan fan inte hänga med till High Chaparall.. Ska ha jour helvetet som vanligt you know
Men imån fredag ska ja ner till Västervik o hämta mina sunbrillers i Exets båt, om du vill så kan du ju hänga på.. Släpskon ska oxå med.
Tänkt åka runt 12 tiden elr nåt.....
Ledig imån kanske ska lite ikväll
Agemoz skrev:Ja kan fan inte hänga med till High Chaparall.. Ska ha jour helvetet som vanligt you know
Men imån fredag ska ja ner till Västervik o hämta mina sunbrillers i Exets båt, om du vill så kan du ju hänga på.. Släpskon ska oxå med.
Tänkt åka runt 12 tiden elr nåt.....
Ledig imån kanske ska lite ikväll
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha