Vill inte ha en sådan Audi. Jag är kräsen
Det jag siktat in mig mest på nu är Kian. Ska se om jag kan testa en om jag hittar en i närheten.
Det jag siktat in mig mest på nu är Kian. Ska se om jag kan testa en om jag hittar en i närheten.
Var inte mystisk nu. Berätta vad du vet hörru.campar skrev:Kräsen och så väljer du en Kia framför en Audi....
Swedie skrev:Var inte mystisk nu. Berätta vad du vet hörru.
Jag har redan en Audi A3. vill inte byta till en annan Audi.
Jag läser så mycket jag kan om Kia, och det mesta jag läst verkar vara från amerikanare som våldar sina bilar eller inte vet hur man hanterar en bil med varsamhet.
Fast den verkar inte speciellt bra.
Jag är såklart öppen för andra köp oxå.
Swedie skrev:Köper inte en sådan bil. Jag ska endast byta om jag ersätter min Audi A3. Vilket är en rolig bil... Så bilen jag byter ska vara rolig o köra, billig i drift (audin är dock INTE billig i försäkring.. suck).
Rår jag inte ihop något får jag väl låna en bil för ändåmålet.
Eller skita i att köpa släpet och köra med skåpbil istället.
Swedie skrev:Jag läser så mycket jag kan om Kia, och det mesta jag läst verkar vara från amerikanare som våldar sina bilar eller inte vet hur man hanterar en bil med varsamhet.
2.8 litersmaskinen av samma motortyp har jag själv nött på ett tag nu och den är klart kul!!WestW skrev:
Saknar lite info för att kunna tipsa.Swedie skrev:Tjo, ni får hjälpa mig nu.
Jag vill hitta en bil som möjligen kan dra ett 9-meters släp ("1500-släp" vad det nu betyder). Bilen ska INTE dra mycket soppa. För den skulle isåfall även vara min bruksbil
Jag vill inte köpa varken Saab eller Volvo.
MikkE skrev:Ska man köpa en billig Audi kan man ju kolla på en finare Skoda. Typ samma bil, fast i billigare klädsel.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|