Tony Tiger
On The Run
granted79 skrev:JAG VILL BARA BE OM YRSÄKT FÖR MITT INLÄGG..... MENADE ABSOLUT INTE SÅ SOM DET LÄT.... JAG E VERKLIGEN LEDSEN!!!! KRYA PÅ DIG.... O FÖRLÅT ÄN EN GÅNG!!!!
Du är benådad
granted79 skrev:JAG VILL BARA BE OM YRSÄKT FÖR MITT INLÄGG..... MENADE ABSOLUT INTE SÅ SOM DET LÄT.... JAG E VERKLIGEN LEDSEN!!!! KRYA PÅ DIG.... O FÖRLÅT ÄN EN GÅNG!!!!
tack så mkt....Tony Tiger skrev:Du är benådad
En fråga bara... Första sommarn med båge, å du har en gixxer1K...granted79 skrev:tack så mkt....
hoppas vi kommer ses i sommar så att vi kan ha det grymt kul med hojarna .... detta e min första sommar med båge så jag hoppas att man kan få köra med er som brukar träffas på lördagarna kl12 på g.platsen.....VILL OCKSÅ SÄGA ATT DET E GRYMMA GUBBAR O TJEJER SOM ÄR HÄR O SNACKAR!!! TACK FÖR FÖRSTÅENDET!!
hållundan skrev:En fråga bara... Första sommarn med båge, å du har en gixxer1K...
Den e inte dum du...
granted79 skrev:det var fel val av ikon.... menade inte så..... verkligen ledsen om alla uppfattade det fel....jag ber VERKLIGEN OM URSÄKT!!!! var själv nära o lägga mig ner häromdan så jag menade absolut inget illa men jag kan förstå er om ni blev arga.... vet inte vad mer jag ska säga förutom att hoppas att killen kommer o krya på sig så fort som möjligt!!!
tack gubbar... får man komma på ördagarna o köra med er eller.... tänkte ställa på hojen nu på fredag o köra lite om det blir gött väder? ärligt jag har faktiskt mått som e häströv hela tiden nu!! tack tack tack....Thundercat skrev:Du är förlåten.
ok,alla kan ta fel ibland,även jag...granted79 skrev:det var absolut inte så jag menade trodde det var en kompis bara för han brukar ramla ofta!!!
menade absolut inget illa med det... hoppas han blir bättre fort!!! verkligen ledsen!!
Skorpan skrev:ok,alla kan ta fel ibland,även jag...
tyvärr så uppfattar man saker fel ibland pga att vissa här på forumet skriver konstiga inlägg och är skitstövlar
du hade stake nog och be om ursäkt och det tyckte jag var starkt gjort
vi glömmer det här nu
hållundan skrev:Tråden handlade ju faktiskt om väder...
Detta är INTE dumt...
Fan va rätt...DumDum skrev:Yiehaaaa.
Här ska åkas, ringdingdingdingdning.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|