Vi hade lite otur me vädret gbg !!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fast skårrpan mobbas lite ibland... Fast jag är bättre än han på pingis, så det gör inget...
 

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Fast skårrpan mobbas lite ibland... Fast jag är bättre än han på pingis, så det gör inget...
det e bara du som får dej en omgång ibland,(ok,fogerty får oxå en liten en ibland)
nån måste man ha som kyckling :lol :tungan
pingis i helgen?? SMISK!!! :hihi :banana
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Skorpan skrev:
det e bara du som får dej en omgång ibland,(ok,fogerty får oxå en liten en ibland)
nån måste man ha som kyckling :lol :tungan
pingis i helgen?? SMISK!!! :hihi :banana
Lätt att det blir...

Du har tur, min hoj är redan vaxad å tvättad nu. Men visst, den lär väl bli skiten igen...

Så det är lugnt, jag lirar en match mot dig :banana
 

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Ort
Världsmetropolen Sthlm
Hoj
Letar ny...
hållundan skrev:
Jajjemän! Jag rular!

Körde med fuzzhatten i helgen. Kardborrebanden va kalas! :tummenupp

Fast den såg lite ledsen ut när den blev blöt =)

:banana
Underbart ju... Såg lite bilder.... Det såg väldigt trevligt ut.. :tummenupp
Själv håller jag på med det sista på min hoj just nu.... Men den åker inte ut förrän det är tillräckligt varmt.... Är ju allergisk mot kyla...
 

granted79

Guest
sorry!!!

robbah99 skrev:
Vad är det för jävla kommentar ??? Tror du han lade sig ner med flit eller?
Han fick i fel växel och hojen slog runt. Han bröt av höger underben.
Satt och höll han i handen tills ambulansen kom, han hade ont som fan.
Hoppas det går bra för honom på sjukan.
jag menade inget illa så det var så allvarligt.... nu känner jag mig dum!!!!! =( !hoppas att allt kommer gå bra med han..... sorry alltså!!! :(
 

granted79

Guest
sorry!

Skorpan skrev:
spelar det nån roll vad han hade för hoj??
ta bort den jävla smilyn som du har lagt in
JÄVLA IDIOT!!! :mad:
jävla sätt du har :finger
det var absolut inte så jag menade trodde det var en kompis bara för han brukar ramla ofta!!!
menade absolut inget illa med det... hoppas han blir bättre fort!!! verkligen ledsen!! :(
 

granted79

Guest
Tony Tiger skrev:
Onödigt :mad: !!

Bra jobbat Robban och ni som hjälpte killen.

Krya på dig!
JAG VILL BARA BE OM YRSÄKT FÖR MITT INLÄGG..... MENADE ABSOLUT INTE SÅ SOM DET LÄT.... JAG E VERKLIGEN LEDSEN!!!! KRYA PÅ DIG.... O FÖRLÅT ÄN EN GÅNG!!!! :(
 

granted79

Guest
Thundercat skrev:
Det är väl klart att man får stanna och hjälpa till, nästa gång kan det vara man själv som har vurpat.

Ett stort tack till Bryggeriet, en kille ur personalen kom över gatan och sa att vi kunde rulla in hojen på bryggeriets bakgård om vi inte kunde forsla bort den med en gång. :tummenupp :Bugar

Ett tack till flickorna på Condeco som kom ut med varmt kaffe till oss som stod kvar och väntade... de tyckte att vi såg lite frusna ut... :hihi


JAG VILL BARA SÄGA ATT JAG MENADE DET INTE SÅ SOM JAG SKREV..... VILL BARA BE OM URSÄKT TILL ALLA SOM UPPFATTADE DET FEL.... JAG SKÄMS VERKLIGEN!!! VERKLIGEN LEDSEN!!! :(
 

granted79

Guest
Thundercat skrev:
Var du med eftersom du kallar honom för :kocko ?
det var fel val av ikon.... menade inte så..... verkligen ledsen om alla uppfattade det fel....jag ber VERKLIGEN OM URSÄKT!!!! var själv nära o lägga mig ner häromdan så jag menade absolut inget illa men jag kan förstå er om ni blev arga.... vet inte vad mer jag ska säga förutom att hoppas att killen kommer o krya på sig så fort som möjligt!!! :(
 

granted79

Guest
d1ce skrev:
Tror du han la sig med flit eller?

edit: oj, blev lite härmapa det här men jag hann inte läsa hela tråden innan jag kände mig tvungen att kommerntera...


nej!!! menade inte så.... känner mig skitdum... va fan jag kör ju själv så det e klart jag inte vill att nån ska ramla!!! :(
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
granted79 skrev:
nej!!! menade inte så.... känner mig skitdum... va fan jag kör ju själv så det e klart jag inte vill att nån ska ramla!!! :(

Nått missförstånd verkar det ha blivit, men då verkar vi båda i förstahand tycka det var synd att olyckan fick en utgång med personskador. :) Klart synd att motorcykeln fick sig en törn men det spelar mindre roll.

Håll dig på åtminstone ett hjul i sommar :tummenupp (alla andra med för den delen)

//@
 

granted79

Guest
d1ce skrev:
Nått missförstånd verkar det ha blivit, men då verkar vi båda i förstahand tycka det var synd att olyckan fick en utgång med personskador. :) Klart synd att motorcykeln fick sig en törn men det spelar mindre roll.

Håll dig på åtminstone ett hjul i sommar :tummenupp

//@

tack!! kan man inte lägga ut en tråd så att dom som blev upprörda kan läsa det så att dom vet att jag inte mande något illa med det!! e inte så jävla säker på datorer!!! :confused:
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
granted79 skrev:
tack!! kan man inte lägga ut en tråd så att dom som blev upprörda kan läsa det så att dom vet att jag inte mande något illa med det!! e inte så jävla säker på datorer!!! :confused:

De som blev upprörda, som var med på mc-turen och är intresserad utav hur det gick för Johan(tror jag det var) läser säkert den här tråden! Då förstår de säkerligen att du inte menade riktigt vad många uppfattade vara din mening :)

//@
 

granted79

Guest
d1ce skrev:
De som blev upprörda, som var med på mc-turen och är intresserad utav hur det gick för Johan(tror jag det var) läser säkert den här tråden! Då förstår de säkerligen att du inte menade riktigt vad många uppfattade vara din mening :)

//@
jag hoppas verkligen det för jag vill ju inte att nån ska ramla o skada sig!!! kan man ta bort det inlägget på något sätt!!! ärligt jag känner mig som en hästkuk!!! :(
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top