Chronic skrev:2161684Så skönt att det blir lite mindre hojåka utanför fönstret på Onsdag då. De enda som kommer dyka upp på den "träffen" lär ju vara lierade med Mc-folket ( heter tidningen så?) och ha toppbox och orginaldämpare, samt frugan bakpå.
Lustigt att de tror att sporthojsfolket kommer stå där med mössan i hand![]()
Jahapp, Tyresörakan blir nog välbesökt iaf..
Bikerbitch skrev:2168579Ses ikväll![]()
Chronic skrev:2161684Så skönt att det blir lite mindre hojåka utanför fönstret på Onsdag då. De enda som kommer dyka upp på den "träffen" lär ju vara lierade med Mc-folket ( heter tidningen så?) och ha toppbox och orginaldämpare, samt frugan bakpå.
Lustigt att de tror att sporthojsfolket kommer stå där med mössan i hand![]()
Jahapp, Tyresörakan blir nog välbesökt iaf..
Fürstenhoff skrev:2169753Åkte förbi med bilen och tyckte mest att det var som väntat - en förvirrad grupp personer med Bengan som äger Mc Varuhuset i spetsen som i lätt duggregn gick runt som yra höns medans polisens stolthet dom nitiska mc poliserna (dock ej Kjelle) stog i varsin ända av lokalgatan i bästa SS stil i från andra världskriget för att jaga i fatt dom enormt farliga motorcyklisterna med för små reg skyltar/blinkers!!
Grattis mc folket!!
/Fürstenhoff.
Jomenvisst, det är ju nationell MC-razzia denna vecka. Tajming...Fürstenhoff skrev:2169753Åkte förbi med bilen och tyckte mest att det var som väntat - en förvirrad grupp personer med Bengan som äger Mc Varuhuset i spetsen som i lätt duggregn gick runt som yra höns medans polisens stolthet dom nitiska mc poliserna (dock ej Kjelle) stog i varsin ända av lokalgatan i bästa SS stil i från andra världskriget för att jaga i fatt dom enormt farliga motorcyklisterna med för små reg skyltar/blinkers!!
Grattis mc folket!!
/Fürstenhoff.
JT skrev:2169800Pinsamt...![]()
Jo, det känns nästan som amerikanska snuten, när dom meddelar massa efterlysta att dom vunnit på lotto. Sen när dumskallarna kommer för att hämta priset blir dom gripna.Fürstenhoff skrev:2169753Åkte förbi med bilen och tyckte mest att det var som väntat - en förvirrad grupp personer med Bengan som äger Mc Varuhuset i spetsen som i lätt duggregn gick runt som yra höns medans polisens stolthet dom nitiska mc poliserna (dock ej Kjelle) stog i varsin ända av lokalgatan i bästa SS stil i från andra världskriget för att jaga i fatt dom enormt farliga motorcyklisterna med för små reg skyltar/blinkers!!
Grattis mc folket!!
/Fürstenhoff.
Var det någon som "åkte dit" eller utgår du från att någon gjorde det pga Fürstens inlägg?War-psycho skrev:Hur i helvete tror dom att dialogen med hojfolket ska förbättras, när dom sätter dit dom som är inbjudna på "mötet" ??![]()
War-psycho skrev:2169854Jo, det känns nästan som amerikanska snuten, när dom meddelar massa efterlysta att dom vunnit på lotto. Sen när dumskallarna kommer för att hämta priset blir dom gripna.
Hur i helvete tror dom att dialogen med hojfolket ska förbättras, när dom sätter dit dom som är inbjudna på "mötet" ??![]()
Jag antog bara, men så är jag misstänksam av mig.sandstream skrev:2169857Var det någon som "åkte dit" eller utgår du från att någon gjorde det pga Fürstens inlägg?
Men du har väl aldrig smitit från polisen heller ?Fürstenhoff skrev:2169880... Som sagt, jaga mygg med misiler kommer aldrig att funka på annat sätt än att skapa irritation & eventuella smitningar mm ...
Jo tack, det har jag märktWar-psycho skrev:2169874Jag antog bara, men så är jag misstänksam av mig.![]()
Frågan kvartstår dock: Tog de någon för miniblinkers, miniskylt etc eller stod de bara där?Fürstenhoff skrev:Domvar där för att deras ledning gått ut med direktivet att sätta fast folk som har för små blinkers & regg skyltar mm -inget annat!!
sandstream skrev:2169888Jo tack, det har jag märkt![]()
Frågan kvartstår dock: Tog de någon för miniblinkers, miniskylt etc eller stod de bara där?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |