Bilder från grustaget vill vi ha![]()
här är ett par iafl
Last edited by a moderator:
Bilder från grustaget vill vi ha![]()
Jo du råkade göra det. Det blir dåligt ljud och bild på photobucket.com men har inget annat ställe att lägga den på.. men det är alltid nått
Btw Lägg upp filmen på:
http://sporthoj.years2.com/
Ladda upp filmer: ftp://ftp.years2.com/
Användarnamn: "sporthoj"
Lösenord: "sporthoj"
här är ett par iafl
va är det för raka med tågvagnar brevid?
den känner jag inte igen.... hmmm såg ju träningsvänlig för bakhjulsåkning ut jue....
Arken då typ...![]()
Fan det e as bra väder. och här sitter jag¨å jobbar kvälls skift![]()
![]()
finns det någon om har ett annat jobb till mig?
vill kunna åka på eftermiddagarna
Du skulle ju kunna gå i mina fotspår så behöver du bara arbeta natt![]()
Berätta mer!!! nyfiken som fan![]()
arbetar som ronderande vakt. sitter och kör bil hela nätterna och bevakar olika företag och fastigheter. www.g4s.se söker ganska mycket folk just nu
![]()
då har man gjort sin första vurpa då. tog en vänster kurva på bakslamgen i ca 110 med ena foten på sadeln och styret på sned gick hur bra som helst tills jag satte ner fram hjulet (kan ha haft styret lite snett då med) då det började vobbla helt galet mycket. satt kvar några sekunder sen blev jag av slängd kanade över två filer o ner i ett dike. ställde mig upp o såg att hojen brann med det släckte vi ganska fort. måste haft en jävla tur haltar lite o några skrapsår men inget allvarligt.
några fler som har vurpat på sista tiden eller??
då har man gjort sin första vurpa då. tog en vänster kurva på bakslamgen i ca 110 med ena foten på sadeln och styret på sned gick hur bra som helst tills jag satte ner fram hjulet (kan ha haft styret lite snett då med) då det började vobbla helt galet mycket. satt kvar några sekunder sen blev jag av slängd kanade över två filer o ner i ett dike. ställde mig upp o såg att hojen brann med det släckte vi ganska fort. måste haft en jävla tur haltar lite o några skrapsår men inget allvarligt.
Du klarade dig nog oförskämt bra. Jäkla tur att du inte blev överkörd i åkturen över filerna.
Hojen skrot nu efter en brand eller?
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |