Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

HusaKevin

Vi e blåa vi e gula!
Gick med
5 Apr 2007
Ort
Gbg
Hoj
Husaberg 501
Last edited:

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Någon som inte är på Säve och vill åka en sväng?
ring mig isf på 0704-322214.
 

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Villa Filip
Hoj
R6´99 R7ed.
Nån som blivit av med sin Ktm? såg två suspekta ungar utan hjälm hysteriskt varvande på en för ett par minuter sen nere vid Åkeredsrondellen i frölunda...
 

dewil

Sporthojsnörd
Gick med
5 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Harley Davidson Sportster- 00
Någon som ska ut och öva sladd idag? Fotpinneskrap? Vurpning? Någon?... :gnissla
 

dewil

Sporthojsnörd
Gick med
5 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Harley Davidson Sportster- 00
Ja har ingen fotpinne......:D :huvet

försvårar ju iofs skrapandet då... men en sån ska väll inte va så svår o bocka till på ett par minuter för ett proffs eller?:va

Ne, nu åker jag mot garaget och sen e jag ute o sladdar lite, kommer nog testa arendals parkeringen. Har med nallen om nån vill göra mig sällskap!
0704- 22 69 35
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Ja ska iväg o hämta min hoj i biskopsgården kl 15, sen åker ja väl runt lite varstans en stund innan det börjar regna, om nån vill åka så slå en pling på 0736-841 532.

Ja vill oxå lära mig sladda!
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Jupp! Gjorde en riktigt fin highsider(tror jag?) när hornen växt ut för långt.....:huvet låg iaf 4a ett tag:tungan :D

Jag låg bakom dig när du vurpade, det släppte bak och du slapp highsider som tur var. Du snurrade och åkte baklänges ut i gräset. typ. :gnissla :yoparty

Tur att det inte blev allvarligare krascher!
 

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Jaha, i denna tråden har jag tidigare ställt frågan om man skall satsa på motard istället för sporthoj. Det var ju naturligtvis en korkad plats att ställa den frågan på :rolleyes: . Men svaren till trots köpte jag ju en R1´a istället (och den behåller jag trots det jag nu kommer att skriva).

Jag körde KTM idag!!! På en kurvig väg!!!

Så jag har egentligen bara en sak att säga: FY SATAN VAD BALL DET VAR!!! :yoparty :yoparty :yoparty
Hade inte jag haft stora öron hade leendet gått hela vägen runt. Man kan ju vara helt respektlös i sin körning. Bara slå av lite innan kurvan så motorbromsar den ner och sedan bara vrid på och den glider som en dröm hela vägen runt kurvan.
Jag kan bara krypa till korset och säga att jag förstår varför man investerar i en motard. Man borde ha både och om världen vore rättvis.

Kul, kul, kul, kul, kul, kul och kul och så lite kul till och kanske ytterligare lite kul.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Jaha, i denna tråden har jag tidigare ställt frågan om man skall satsa på motard istället för sporthoj. Det var ju naturligtvis en korkad plats att ställa den frågan på :rolleyes: . Men svaren till trots köpte jag ju en R1´a istället (och den behåller jag trots det jag nu kommer att skriva).

Jag körde KTM idag!!! På en kurvig väg!!!

Så jag har egentligen bara en sak att säga: FY SATAN VAD BALL DET VAR!!! :yoparty :yoparty :yoparty
Hade inte jag haft stora öron hade leendet gått hela vägen runt. Man kan ju vara helt respektlös i sin körning. Bara slå av lite innan kurvan så motorbromsar den ner och sedan bara vrid på och den glider som en dröm hela vägen runt kurvan.
Jag kan bara krypa till korset och säga att jag förstår varför man investerar i en motard. Man borde ha både och om världen vore rättvis.

Kul, kul, kul, kul, kul, kul och kul och så lite kul till och kanske ytterligare lite kul.


DET ÄR JU DET JAG SAGT HELA TIDEN!!! NU FÅR DU PROVKÖRA MIN :D :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top