Sämsgård
Hej hej
ni kör för hårt med grejjorna så locktigten smälter
Blir det någon körning i dag
Vilka vill köra/leka/träna bakhjul imorgon söndag??? Samt kolla på SM såklart
GP 11:00? Så hinner man tillbaks i tid för finalerna.
Hjälp mig nu. =)
Tänkte nästa säsong ge mig in i enduro/motardträsket för gata och sälja min vfr.
Är ute efter helst en ktm 625, men ryktet säger att dessa inte är reggade för passagerare.
640 ska va reggad för passagerare.
Finns 640 som gatregistrerad enduro?
anledningen är att jag vill ut och köra grus och enklare skog, ren enduro klarar jag på annat håll.
Men jag behöver åka gata med, så jag vill alltså ha en endurohoj, med extra uppsättning motardhjul, men jag måste kunna ta med flickan iom att hon ej har a-kort ännu.
Vilka andra hojar med mina krav kan ni rekomendera?
Ungefär vilka årsmodeller?
Hur "gammal" får en ktm vara? kvalité, service intervall mm.
Hjälp mig nu. =)
Tänkte nästa säsong ge mig in i enduro/motardträsket för gata och sälja min vfr.
Är ute efter helst en ktm 625, men ryktet säger att dessa inte är reggade för passagerare.
640 ska va reggad för passagerare.
Finns 640 som gatregistrerad enduro?
anledningen är att jag vill ut och köra grus och enklare skog, ren enduro klarar jag på annat håll.
Men jag behöver åka gata med, så jag vill alltså ha en endurohoj, med extra uppsättning motardhjul, men jag måste kunna ta med flickan iom att hon ej har a-kort ännu.
Vilka andra hojar med mina krav kan ni rekomendera?
Ungefär vilka årsmodeller?
Hur "gammal" får en ktm vara? kvalité, service intervall mm.
Skall lätta ditt hjärte käre vän. är nämligen så att köper du en 625:a från 05 och framåt så är den reggad för passagerare det är jag säker på efterssom jag själv äger en. och om inte jag är helt ute och cycklar så är även 660 från 05 och framåt de. men skönt att se att du kommit till insikt men tror inte att kommer vilja åka med dig i alla fall när du blivit en weele-guru och kör bakhjul framhjul och på ställ i kurvorna
Skall lätta ditt hjärte käre vän. är nämligen så att köper du en 625:a från 05 och framåt så är den reggad för passagerare det är jag säker på efterssom jag själv äger en. och om inte jag är helt ute och cycklar så är även 660 från 05 och framåt de. men skönt att se att du kommit till insikt men tror inte att kommer vilja åka med dig i alla fall när du blivit en weele-guru och kör bakhjul framhjul och på ställ i kurvorna
Hmmm detta gäller dock bara SMC modellen........... tror jag, skall undersöka närmare
Ni som försäkrar t.ex en KTM på er själva i gbg och är runt 23, vad betalar ni, och till vem?
Riktigt kul körning igår gubbar, får vi göra om snart!
BTW, någon som har tillgång till koner? Nån som e gympalärare eller ngt?
BTW, någon som har tillgång till koner? Nån som e gympalärare eller ngt?
Här finns det!!!!
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=12439174
Ett gäng såna borde gå ner i en ryggsäck!
ja ett gäng sånna skulle funka fint juh...
skall vi bara inhandla ett gäng me.
Ingen som skall ut å åka idag?
skall ja behöva åka runt heelt själv i den här stora staden :snyfft mode on:
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|