Kollemannen
#101 Noll Koll Racing
konstigt precis sådär håller min tant också på
Men hon har ju sjuksköterskedräkt i lack med så klaga inte ;=)
konstigt precis sådär håller min tant också på
Men hon har ju sjuksköterskedräkt i lack med så klaga inte ;=)
du får hänga på om vi åker nån mer gång förhoppningsvis så blir det på team 13!!
hehe jo ja tyckte den låten va given , ja ska plocka bort den irriterande tutan..
märks idag att de va kallt, ligger hemma med en trasig halls och feber
Har pratat med Team13 angående att köra inomhus. Dom var inte negativt inställda till iden med motard och minimoto men dom har ett högt säkerhetstänkande. Det är ju som sagt ganska kort mellan banan, däcken och väggen så dom ser en risk i allvarliga skador.
Vi ser ju inte samma risk och det fungerar bra att köra på andra inomhus banor. Vi fick ett preliminärt nej men jag skall dit och kolla nån dag så kan man se hur det ser ut med barriärer och bansträckning. Då skall vi diskutera detta vidare.
Gällande utomhus banan så ser det lovande ut med fler tider och vi kommer kunna lägga ut ett schema för säsongen. Dock skall vi jämka tiderna med kartingens behov först.
Skit bra jobbat Patrik!!!!
Ett tipps är ju att bygga typ chikaner på rakorna som håller nere hastigheten markant, de sänker ju "avåkningslängden" och skaderiskerna också.
Ska man bygga chikan så får du ju knappt åka på tomgång . I malmö tog dom faktiskt bort chikanen för att vi skulle få en raka.
Åker ev. till Team13 i helgen o kollar.
Hur vill du göra med din hoj karin? Tänkte meka ihop min på lördag och ev. köra sjövik på söndag.
Gällande utomhus banan så ser det lovande ut med fler tider och vi kommer kunna lägga ut ett schema för säsongen. Dock skall vi jämka tiderna med kartingens behov först.
är detta körning på inomhusbanan som gäller? utomhusbanan till våren är svårare?
Utomhus har vi redan fått tider, inte bestämmt vilka än. Se kerttus svar lite längre upp:
Att få köra inomhus är något vi jobbar på just nu.
detta låter kanon! tummen upp för er som tagit tag i detta
Susa jobbade med detta förra året och nu är det kerttu som leder arbetet. Var inte rädda att kontakta honom o fråga om han behöver hjälp med något.
Tapper och jag lyfte gocarts som vägde 100 kg+ i ett antal timmar i sträck under Emkvalet. Vi var funktionärer och det var inget lätt jobb.
ntiryggendagenefter!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari