Ring däckpoint i Mölndal så fixar de det direkt. Bra att ha o göra med och schyssta pengar. Fråga efter Peter o hälsa från mig
GP - 12.00
om jag hittar. Flyttade ju in här i Götet för typ 3h sen.
Du skulle väl inte köra nåt mer?! Eller har du vunnit på lotto?
.....GP - 12.00
1 - SilverJonten
2 - Mark
3 - Krillan
4 - Mad6 (Kanske)
5 - Fast man
Sex - Paser
7 - petterekman, om jag hittar. Flyttade ju in här i Götet för typ 3h sen.
8 - Heltloss
Lägger till en polare på listan som just kom hem till permisen från det militära. Ev. att han möter upp oss senare.
Jag han ju långt
Får hänga på nästa gång i stället, om länsman tillåter
Jäkla skylt...
Jo, det var ju tråkigt. Bra start för dig på motardträffarna...
Fick du böteslapp eller klarade du dig med varning?
Jag var övertygad om att de skulle haffa mig för plåten i hjulhuset och börjat gnälla på oss alla för varenda liten småsak de hittade, men vi kom undan med blotta förskräckelsen iaf.
Till er andra: Tack för en toppendag! Lite tråkigt med den där skogskörningen bara, inte för att det gör så mycket med lite smuts, men det var inte så hemskt rolig körning när det bara fastnar och slirar.
Hoppas det gick vägen för dig med däcket också (Andreas?) och att det går att reparera enkelt.
Så, när blir nästa körning?
Polaren med sin Husa 650 som också kom från Åland idag sitter här bredvid och verkar bra sugen på att dra ut och se vad ni Göteborgare går för...
Jo, det var ju tråkigt. Bra start för dig på motardträffarna...
Fick du böteslapp eller klarade du dig med varning?
Jag var övertygad om att de skulle haffa mig för plåten i hjulhuset och börjat gnälla på oss alla för varenda liten småsak de hittade, men vi kom undan med blotta förskräckelsen iaf.
Till er andra: Tack för en toppendag! Lite tråkigt med den där skogskörningen bara, inte för att det gör så mycket med lite smuts, men det var inte så hemskt rolig körning när det bara fastnar och slirar.
Hoppas det gick vägen för dig med däcket också (Andreas?) och att det går att reparera enkelt.
Så, när blir nästa körning?
Polaren med sin Husa 650 som också kom från Åland idag sitter här bredvid och verkar bra sugen på att dra ut och se vad ni Göteborgare går för...
Ingen böter, bara sura miner och dumma frågor.
Frågade om jag kört på bakhjulet och skrapat plåten.
Jag svarade bara trevligt trotts att dom va sura, förklarade att hojen vibrerar mycket och att skruvarna ätit sig igenom. Sen stod han och undersökte skylten och frågade varför den va sprucken när han precis vikt upp den så att den sprack. men men jag slapp böter och nu är skylten snyggt dit stripad lagom knöglig!
Gött o höra. Vi väntade på dig bakom hörnet såg du inte det?
Synd att dagens tur blev lite misslyckad Snuten, gegga och vurpor...
Kul med lite nya ansikten i alla fall
Vi får lov att se till att snuten skiter i oss, Paser får inte visa vägen igen samt hålla på hjulen i fortsättningen.
Krya på dig Calle
skall vi köra imon eller
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024